معاون استاندار کرمانشاه گفت: لازم است اقدامات کارگروه اقتصادی به خوبی در سند آمایش لحاظ شود و برنامه ریزی با چشم انداز روشن در حوزه های مختلف اقتصادی استان داشته باشیم.
کد خبر: ۵۳۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 14 December 2017
 به گزارش خبرگزرای تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری استان،رضا رحیمی  معاون استاندار در کارگروه تخصصی اقتصادی که در استانداری کرمانشاه گفت:سند آمایش بهعنوان مهم ترین رکن و پایه برنامه ریزی های توسعه هر کشور، منطقه و استانی مورد توجه مدیران ملی و استانی است.

وی خاطر نشان کرد: در شورای برنامه ریزی استان کلیت فاز اول سند آمایش مورد بررسی قرار گرفت و قرار است هرکدام از کارگروه های تخصصی در حوزه های مربوطه به بررسی ابعاد مختلف این سند بپردازند.

وی با اشاره به برگزاری ۳ جلسه در حوزه اقتصادی ابراز داشت: در این جلسات نقاط قوت و ضعف در رابطه با فاز اول این سند که توسط دانشگاه رازی در حال عملیاتی شدن است، بررسی شد.

معاون استاندار کرمانشاه تصریح کرد:اقتصاد چه در حوزه تولید و چه در حوزه خدمات ویژگی های خاصی دارد که باید به چشم اندازها و آینده نگری هایی که در بحث های توسعه اعم از کشاورزی، صنعت، خدمات و گردشگری داریم، بتوانیم بر مبنای اطلاعات و داده های واقعی و مدلی که در سند آمایش نهایی خواهد شد، برنامه ریزی واقعی برای آن داشته باشیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار