مسؤول کمیته تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از انجام تبلیغات گسترده در بخش های گوناگون و اتخاذ لازم با هماهنگی دستگاه های اجرایی برای برگزاری شایسته چهلمین مسابقات استانی قرآن کریم خبر داد و گفت: این مرحله از مسابقات با استقبال فراوان علاقمندان به امور قرآنی انجام پذیرفت.
کد خبر: ۴۸۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 03 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، مجتبی کوهگرد با اشاره به چهلمین مسابقات استانی قرآن کریم که به نحوی شایسته در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه و با حضور چهره های قرآنی برگزار شد، اظهار داشت: مراسم افتتاحیه و اختتامیه چهلمین مسابقات استانی قرآن کریم و نیز راه‌اندازی استودیو ارتباط زنده برای پوشش مسابقات قرآنی با مساعدت عوامل مربوطه صداوسیمای استان صورت گرفت.

مسؤول کمیته تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی به صورت زنده از شبکه زاگرس کرمانشاه اطلاع‌رسانی شده است، افزود: با راه‌اندازی یک استودیو در محل مسابقات، علاقمندان به صورت زنده از روند مسابقات قرآنی مطلع شدند، همچنین مستندسازی و پشت صحنه همه کارهای انجام گرفته مسابقات قرآنی تهیه، تدوین و در روز اختتامیه از شبکه استانی پخش شد.

این مسؤول عنوان کرد: در بخش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی  با همکاری و مساعدت فضای سبز شهرداری استان تعداد زیادی بیلبرد و عرش پل در اختیار عوامل اجرایی این مرحله از مسابقات قرآنی قرار گرفت و مجموع برنامه و زمان‌بندی مسابقات بر روی آن ثبت و نصب شد.

مسؤول کمیته تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: انجام تبلیغات به شکل داربستی در سطح شهر به منظور اطلاع‌رسانی مسابقات قرآنی در مرحله استانی در دستور کار قرار گرفت و در این راستا با معاونت خدمات شهری کرمانشاه هماهنگی لازم محقق شد که جای قدردانی دارد.

وی گفت: در خصوص نصب پوستر، فضای مجازی، کانال مسابقات، تیزر مسابقات قرآنی و... فعالیت‌های شایسته ای در این مرحله از مسابقات قرآنی انجام پذیرفت.

این مسؤول با اشاره به ایجاد یک دکور شکیل، معنوی و مناسب برای مسابقات استانی قرآن کریم در کرمانشاه، اظهار داشت: ناظر مسابقات قرآنی به دلیل اطلاع‌رسانی و انجام کارهای تبلیغی مناسب در این زمینه تقدیر و قدردانی به عمل آورد، چرا که تلاش خوبی در این راستا انجام شده است
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار