کسب مقام سوم و مدال برنز رقابت های کاراته قهرمانی آسیا توسط علی مسکینی ورزشکار کرمانشاهی
کد خبر: ۴۵۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 15 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه ، در دومین روز از رقابت های کاراته قهرمانی آسیا برگزار شد، مسکینی با سه پیروزی و یک شکست بر سکوی سوم آسیا ایستاد. 

کاراته کا کرمانشاهی وزن 55- کیلوگرم در نخستین دیدار خود برابر حریفی از قزاقستان 9 بر 3 پیروز و به دور بعدی راه پیدا کرد. مسکینی در مرحله دوم رقابت ها دیداری سخت با حریفی از کشور چین برگزار کرد و در حالی که مقابل این ورزشکار به تساوی 2 بر 2 دست یافته بود در نهایت با حکم داوران برنده اعلام شد. 

علی مسکینی در دیدار تقابل فینال با حریفی از اردن مسابقه داد و در حالی که از حریف خود پیش بود در نهایت 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد.

 این کاراته کا کرمانشاهی روانه دیدار رده بندی شد تا در این مرحله با شکست 9 بر 2 حریف تایلندی خود در نهایت مدال برنز را از آن خود کند. به جز مسکینی، سه کاراته کا دیگر به اسامی مهدی خدابخشی در وزن 84- کیلوگرم و محدثه آقایی در وزن 68- کیلوگرم بخش کاتا و سامان حیدری در بخش کمیته تیمی بزرگسالان نیز در رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارند. 

دراین رقابت ها خدابخشی ابتدا با ورزشکاری از مالزی مسابقه می دهد و در صورت راه یابی به دور دوم به مصاف یکی از رقبای اهل اندونزی و یا هندوستان خواهد رفت.

 در بخش بانوان نیز آقایی در دیدار اول خود به مصاف ورزشکار ژاپنی خواهد رفت و در صورت پیروزی در دور دوم با کاراته کایی از چین مسابقه می دهد. 

در کمیته تیمی نیز سامان حیدری و مهدی خدابخشی عضو تیم ملی هستند که در مسابقه نخست با هندوستان دیدار می کنند و در صورت برتری دور دوم با یکی از تیم های چین یا تاجیکستان روبرو خواهند شد.

 احسان حیدری و پگاه زنگنه دو مربی کرمانشاهی نیز به عنوان مربی در تیم های آقایان و بانوان ایران حضور دارند. 

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان از 22 تا 25 تیر با حضور 660 کاراته کا از 27 کشور جهان در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار