رئیس بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه با بیان اینکه این بیمارستان به عنوان تنها مرکز ترومای غرب کشور محسوب می‌شود، گفت: افزایش خدمات بهداشتی در مراکز درمانی رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.
کد خبر: ۴۳۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 07 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،خسرو فرهادی  ارایه خدمات مطلوب مراکز بهداشتی درمانی به بیماران امری مهم و ضروری دانست و اظهار داشت: افزودن تجهیزات پزشکی مدرن موجب ارتقای وضعیت بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه شده است.

رئیس بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه گفت: این بیمارستان به عنوان تنها مرکز تروماغرب کشور خدمات مختلفی را به مردم ارایه می‌دهد.

وی با بیان اینکه روزانه 150 بیمار به این مرکز درمانی مراجعه می‌کند، ادامه داد: سال گذشته 55 هزار نفر به اورژانس این بیمارستان مراجعه کرده که از این تعداد 41 هزار نفر بستری و 40 هزار عمل جراحی نیز انجام شد.

فرهادی به مشکلاتی از لحاظ فضای فیزیکی و مناسب برای بیماران در این بیمارستان اشاره و بیان کرد: با جذب 20 نفر نیروی خدمات جدید در تلاش هستیم رسیدگی به بیماران با خدمات بهتر در زمان کوتاه‌تری انجام شود.

این مسؤول با بیان اینکه افزایش خدمات بهداشتی در مراکز درمانی رضایتمندی مردم را به دنبال دارد، گفت: فاز یک ساخت اورژانس این بیمارستان در حال اتمام است و ساخت فاز دوم نیز به زودی شروع می‌شود.

وی درخصوص هتلینگ و بازسازی فضای درمانی بیمارستان آیت‌الله‌ طالقانی، خاطرنشان کرد: نقشه‌های پروژه‌‌‌های ذکر شده تایید شده و به زودی به مرحله مناقصه گذاشته می‌شود که با اجرای آن 24 تخت به بخش مراقبت‌های ویژه و همچنین یک بخش جراحی به بیمارستان اضافه می‌شود.

به گفته فرهادی، توسعه و بهسازی فضای قدیمی اورژانس، ساخت همراه‌سرا، نمازخانه، تجهیز واحدهای فیزیوتراپی و نوسازی محوطه طالقانی از دیگر برنامه‌های سال 96 در این
بیمارستان است.

رئیس بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه درخصوص بی‌نظمی اورژانس، گفت: با راه‌اندازی اورژانس بیمارستان و تقلیل ورود همراهان بیماران که به بیمارستان مراجعه می‌کنند تا حدودی از این بی‌نظمی‌ها کاسته می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار