مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اعلام کرد: اعتیاد، بیکاری، طلاق و خودکشی مهمترین آسیب های اجتماعی شهرستان اسلام آبادغرب است که از طریق مراکز وابسته به بهزیستی اقدام های درمانی و پیشگیرانه فراوانی برای آنها انجام شده است.
کد خبر: ۴۲۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 25 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،دکتر امید قادری در سفر به اسلام آبادغرب افزود: هدف از این سفر اصلاح فرآیند کار و آشنایی با مشکلات این شهرستان به دلیل اهمیت بالا و موقعیت راهبردی آن بود.

وی اظهار کرد: هدف ما دریافتن مشکلات در صف و برنامه ریزی ها در سطح ستاد براساس مشاهدات عینی است تا بتوانیم برنامه ریزی واقع بینانه تری داشته باشیم‌.

وی بیان داشت: یکی از اصول کاری ما در یک سال گذشته تقویت نیروهای در صف و واگذاری اختیارات بیشتر به شهرستان ها بوده است تا متناسب با نوع شرایط تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی با اشاره به لزوم ارتباط بیشتر با مدیران عالی سازمان خاطرنشان کرد: ارتباط بیشتر کارشناسان و مدیران عالی سرعت انتقال مشکلات را افزایش می دهد و کمک می کند با تکیه بر اهمیت نظرات کارشناسی در رفع مشکلات تسریع شود.

قادری همچنین از سه مرکز ترک اعتیاد پرواز، اورژانس اجتماعی و سرپناه بی خانمان ها بازدید کرد و قول داد در حد توان نسبت به رفع مشکلات و تامین تجهیزات آنها اقدام لازم را انجام دهد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت سایر ارگان ها بیان کرد: وظایف بهزیستی فراوان و امکانات آن محدود است به همین دلیل مدیران بهزیستی باید مطالبه گر باشند و بتوانند مدیران عالی شهرستان را در زمینه کمک بیشتر به این مجموعه اقناع سازند.
اسلام آبادغرب با 150 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار