محمدعلی منشی زاده در گفتگو با تابناک:
مسئول روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه، گفت:مرگ ناشی از مصرف مواد مخدر و روان گردان در سال ۹۵ افزایش یافته که ۱۸۴ نفر براثر مصرف مواد مخدر و روانگردان در سال گذشته فوت کرده اند، که از این آمار ۱۵۹ نفر مرد ، ۲۵ نفر زن بوده اند.
کد خبر: ۴۲۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 10 May 2017
محمد علی منشی زاده امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: آمار مصرف مواد مخدر نسبت به سال ۹۴ ، ۳۹ درصد افزایش یافته که در سال ۹۴ این رقم شامل ۱۳۲ نفر بوده که در سال ۹۵ به ۱۸۴ نفر رسیده است، 

وی خاطر نشان کرد: آمار مراجعه کنندگان  ضرب و شتم و نزاع به پزشکی قانونی در سال ۹۵،   ۱۵ هزارو ۹۰۷ نفر بوده است که ۱۱ هزارو ۳۳۰ نفر مرد و ۴ هزارو ۵۷۷ نفر زن بوده اند، در سال ۹۴ این آمار ۱۶ هزارو ۲۵۵ نفر بوده که این  آمار نسبت به سال۹۵، ۲/۱ درصد بیشتر بوده است.

منشی زاده تصریح کرد:در سال ۹۴، از آمار مراجعه کنندگان،  ۱۱ هزار و ۳۷۹ نفر مرد و۴ هزارو ۸۷۶ نفر زن بوده اند،  که این میانگین در سال های ۹۴ و ۹۵ موارد همسر آزاری، کودک آزاری ، نزاع های خیابانی،و ... را نیز به عنوان مجموعه ی ضرب و شتم را در برمی گیرد.

به گفته این مسئول:مسمومیت ۱۶ نفر بر اثر مسمومیت قرص برنج در سال ۹۵ در سطح استان ، کشته شدند که مورد کلی آن گاهی ممکن است بر ای خودکشی یا قتل بوده باشد اما علت مرگ در اثر قرص برنج را  تفکیکی اعلام نمی کنم ولی افراد فوت شده در اثر قرص برنج شامل ۹ نفر مرد و ۷ نفر زن بوده اند که در سال ۹۴ این آمار ۲۰ نفر بوده که ۱۶ نفر مردو ۴ نفر زن بوده اند.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار