معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: بیست و دو بقاع مجری طرح یاس نبوی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) هستند که هشت بقعه به صورت ویژه این طرح را اجرا می کند.
کد خبر: ۳۸۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 01 March 2017

 به گزارش خبرنگار تابناک از کرمانشاه، امروز حجت الاسلام میرزایی در نشست خبری در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه اظهارداشت:  هشت بقعه  شاخص به صورت ویژه مراسم عزاداری شب شهادت، روز و عصر شهادت و هم چنین شام غریبان را اجرا می کنند.
 
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: در روز شهادت بانوی دو عالم با همکاری دستگاههای اجرایی در مسجد جامع چهار هزار نفر اطعام داده می شوند.
 
وی تصریح کرد:  از جمله برنامه های ما ویژه برنامه عصر همایش رهروان یاس نبوی ویژه خواهران به صورت ویژه در هشت بقعه شاخص اجرا می شود.
میرزایی  گفت:  در امام زاده ابراهیم* طاق  بستان* ساعت ۱۶ نظیر چنین مراسمی نیز برگزار و در امام زاده احمد *سنقر*ساعت ۱۵ هم میزبان  عزاداران خواهیم بود.

او با اشاره به اینکه  در چهار دوره قبل به صورت تخصصی ویژه نو نهالان مسابقه استانی برگزار شد ، افزود: از مهرماه سال جاری تا کنون در بخش قاریان و مفاهیم مسابقه برگزار کرده ایم.
این مسئول بیان کرد:  به دنبال برگزاری این مسابقه ها در ۶ ماه دوم سال برای شرکت در دوره های تخصصی آنان را به استان گیلان اعزام کرده ایم که بنابراین ماه در پنج دوره کارگاه تخصصی  در این حوزه داشته ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار