امام جمعه موقت کرمانشاه با دعوت حضور در راهپیمایی 22 بهمن:
امام جمعه موقت کرمانشاه با دعوت از همه مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال همچون سالهای گذشته گفت: مردم انقلاب را از خود می‌دانند و در صحنه‌هایی مثل راهپیمایی 22 بهمن حضور خودجوش دارند.
کد خبر: ۳۷۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 09 February 2017

ماندگاری و تداوم انقلاب اسلامی ایران ریشه در مردمی بودن آن داردحجت الاسلام محمد حجتی در آستانه یوم الله 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، از انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک انقلاب مردمی یاد و اظهار کرد: انقلاب‌های مردمی از سوی خود مردم هم حفاظت می‌شوند و ماندگاری و تداوم انقلاب اسلامی ایران پس از 30 و چند سال ریشه در مردمی بودن آن دارد.
حجتی رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران را اتحاد مردم برشمرد و افزود: مردم برای پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران ایستادگی و مقاومت زیادی کرده‌اند و در این راه هزاران شهید و جانباز و آزاده داده‌اند و لذا به هیچ عنوان دست بردار از انقلاب خود نیستند.
امام جمعه موقت کرمانشاه با تاکید بر اینکه مردم طعم تلخ استکبار را چشیده‌اند‌، افزود: مردمی که دوران رژیم ستم شاهی را درک کرده‌اند به هیچ عنوان حاضر به بازگشت به آن دوران نیستند.
حجتی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران تمام زنجیره‌های وابستگی کشور به بیگانگان را قطع کرد و به مردم آزادی و برابری داد.
وی در ادامه با پیش‌بینی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال همچون سالهای گذشته افزود: مردم انقلاب را از خود می‌دانند و در صحنه‌های اینچنینی حضور خودجوش دارند و همین مسئله نشان از این دارد که مردم بیدار هستند.
حجتی در ادامه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را امری ملی، عقلی و دینی برشمرد و افزود: شرکت در این راهپیمایی باعث بقا و ماندگاری انقلاب می‌شود.
امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اهمیت حضور نسل جوان در صحنه‌های سرنوشت ساز کشور مثل راهپیمایی 22 بهمن افزود: جوانان با حضور پرشور خود در راهپیمایی به همگان ثابت خواهند کرد که نسبت به آرمان‌های انقلاب وفادار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار