مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ضمن تقدیر از نگرش مثبت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در خصوص رأی اعتماد به دکتر سلطانی فر وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید برای وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد:رأی اعتماد بالای نمایندگان محترم مجلس به دکتر سلطانی فر نشان از اعتماد و اطمینان ویژه نمایندگان محترم به قابلیت ها و توانایی های ایشان دارد.
کد خبر: ۳۲۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 02 November 2016

 

 

 به گزارش تابناک به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛ با اشاره به عزم جدی دکتر سلطانی فر برای آغاز یک حرکت تازه در حوزه ورزش و جوانان تأکید کرد:برنامه های راهبردی و عملیاتی ایشان با عزم و همت کلیه ارکان وزارت ورزش و جوانان قطعا راهگشای بسیاری از مشکلات و نواقص فعلی این 2 حوزه خواهد بود.

جوهری تأکید ویژه ایشان به موضوع جوانان را نشان دهنده آگاهی و حاصل 3 دهه تجربه مدیریتی در بخش های مختلف دانست و گفت:دکتر سلطانی فر آمده است با درایت و متانت، صداقت و صلابت و اعتدال و انصاف و با جلب همکاری قوای سه گانه، مدیران و سازمان های مردم نهاد و نیروهای اجتماعی، علمای حوزه علمیه و کارشناسان و خبرگان، مدیریتی راهبردی را بر اساس آنچه نیاز امروز 2 حوزه ورزش و جوانان استان را پیاده نماید.


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود:اقدامات گذشته دکتر سلطانی فر در خصوص سازمان های مردم و نهاد و پرداختن به مسائل جوانان نشان دهنده اعتقاد و آگاهی خاص ایشان به این حوزه دارد.


وی در ادامه تأکید دکتر سلطانی فر بر تقویت و ارتقا ورزش قهرمانی از طریق تدوین نظام استعدادیابی، قهرمان پروی و حضور قدرتمندانه درعرصه ملی و بین المللی در رشته های مختلف به ویژه رشته های پایه و پرمدال را بسیار مهم و راهبردی دانست و گفت:تأکید بر استعدادیابی همان حلقه گم شده ورزش قهرمانی است که امیدواریم در دوران اخیر وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه تری به آن شود.


جوهری در پایان به برنامه های دکتر سطانی فر در زمینه ایجاد تعامل با دیگر دستگاهها و نهادها برای توسعه ورزش عمومی و همگانی نیز اشاره کرد و گفت:قطعا تعامل و همراه کردن ظرفیت های دستگاهها و بخش های مختلف در امر توسعه ورزش می تواند به افزایش سرانه ورزش همگانی در کشور کمک شایان توجهی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار