فرماندار کرمانشاه
فرماندار کرمانشاه گفت: امحای 17 هکتار سبزی‌ آلوده در کرمانشاه با مشارکت مردم و محوریت جهاد کشاورزی و با همکاری نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و دادستانی انجام شد.
کد خبر: ۳۱۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 26 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،فضل‌الله رنجبر امروز از امحاء 17 هکتار سبزی‌کاری آلوده طی روزهای گذشته در این شهر خبر داد و اظهار داشت: مشارکت مردم در امحای سبزی آبیاری شده با آب آلوده خیلی‌خوب بود.

وی با بیان اینکه در رابطه با سلامت مردم باید جدیت و حساسیت بیشتری نشان داد، افزود: از ابتدای سال‌جاری تا‌کنون بیش از 47 هکتار سبزی‌کاری آلوده در این شهرستان امحاء شده است.

فرماندار کرمانشاه یادآور شد: امحای 17 هکتار سبزی‌ آلوده در کرمانشاه با مشارکت مردم و محوریت جهاد کشاورزی و با همکاری نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و دادستانی انجام شد.

این مسؤول به اقدامات انجام شده در راستای مقابله با کشت سبزی‌های آلوده از ابتدای سال‌جاری اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین وضعیت بررسی شده سبزی با کشت آلوده درشهر کرمانشاه وجود ندارد.

رنجبر با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی و مشورتی برای ساکنان روستاهای اطراف رودخانه قره‌سو، تصریح کرد: مکاتباتی با مردم و شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت گرفته است و در اینجا باید از ساکنان روستاهای اطراف رودخانه قره‌سو در راستای همکاری‌ آن‌ها دراین زمینه تشکر و قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار