نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی کاهش آسیب‌های اجتماعی را از جمله فواید گرایش جوانان به ورزش و اشاعه ورزش در جامعه عنوان کرد و گفت: ورزش موجب حفظ جوانان از راه‌های خطرناک و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
کد خبر: ۳۱۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 18 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، سید‌قاسم جاسمی ظهر امروز در دیدار قهرمانان پارالمپیک و المپیک استان کرمانشاه با آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اظهار داشت: ورزش موجب حفظ جوانان از راه‌های خطرناک و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش ورزش در سالم‌سازی جامعه و خدمات جوانان به سمت حفظ سلامتی، گفت: ورزش افراد را سالم و تندرست نگه می‌دارد و همه ما باید برای ترویج و اشاعه ورزش گام برداریم.

جاسمی کاهش آسیب‌های اجتماعی را از جمله فواید گرایش جوانان به ورزش و اشاعه ورزش در جامعه عنوان کرد و متذکر شد: به‌عنوان وکیل مردم برای تقویت ورزش در جامعه و کمک به ورزشکاران هر اقدامی که لازم باشد را با جدیت در دستور کار قرار می‌دهم.

وی تأکید بر تهذیب جوانان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در کنار تحصیل را موجب ارتقای سطح علمی مراکز علمی و تحصیلی دانست و ادامه داد: ورزشکاران با توجه به مبانی اخلاقی برای اشاعه ورزش در جامعه تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار