معاون استاندار و رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان گفت: برای برگزاری انتخاباتی پرشور آمادگی کامل داریم.
کد خبر: ۱۷۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶ 10 February 2016
معاون استاندار و رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان گفت: برای برگزاری انتخاباتی پرشور آمادگی کامل داریم.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ رضا رحیمی با اعلام این مطلب اظهار داشت: از آنجایی که حضور پرشورمردم در انتخابات هفتم اسفندماه، بیمه کننده نظام و موجب تعالی اهداف انقلاب خواهد شد وظیفه همه دست اندرکاران، ایجاد بستر مناسب برای خلق حماسه ای دیگر خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری حضور در انتخابات را یک نعمت و فرصت بزرگ دانسته اند که شکرگزاری این نعمت، برگزاری خوب و سالم انتخابات است، عنوان داشت : این نگاه رهبری گرانقدر ما، نشان دهنده وظیفه حساس دست اندرکاران مربوطه می باشد.

رحیمی همچنین با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور مبنی بر اینکه  همه باید در هر شرایطی هفتم اسفند ماه پای صندوق انتخابات حاضر شویم گفت: دکتر روحانی به درستی شرکت در انتخابات را یک وظیفه و مسئولیت بزرگ نامیده و عنوان داشته  اند که با  عدم حضور حتماً زیان خواهیم برد.

وی در ادامه اذعان داشت: کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان نیز در راستای همین تاکیدات و منویات بزرگان نظام و بر اساس وظایف محوله، تمام تلاش خود را بعمل آورده تا با بسیج همه امکانات و داشته های ادارات و دستگاه های استان، پشتیبانی مناسب و کارآمدی را برای برگزاری این انتخابات  مهم و حساس داشته باشد .

معاون استاندار کرمانشاه گفت: برای برگزاری انتخابات، تامین 1299 خودروی سواری و مینی بوس برای عوامل انتخابات در سطح استان، خرید 100 دستگاه رایانه مناسب برای فرمانداری ها، برگزاری همایش آموزش توجیهی برای ستاد انتخابات در محل هتل پارسیان، راه اندازی سامانه پیامکی جهت اطلاع رسانی در امر انتخابات از جمله اقداماتی است که توسط کمیته پشتیبانی صورت گرفته است.

رحیمی همچنین گفت: با تشکیل کمیته فن آوری اطلاعات، موضوع ارتقای پهنای باند ارتباطی فرمانداری ها و بخشداری ها ی تابعه در دستور کار جدی این کمیته قرار گرفته است و علاوه بر این  در دو مرحله برای 1825 شعبه ای که انتخابات ریاست جمهوری سال 92 در آنها برگزار شده بود، مجددا تست پوشش USSD انجام گرفت و کلیه کارتخوان های کارت ملی هوشمند در فرمانداری ها مورد بازبینی و فعال سازی واقع گردید.

وی در پایان، برگزاری دوره آموزش 2 روزه برای مربیان فن آوری سامانه جامع انتخابات و نیز تامین تجهیزات مختلف از جمله جی اس ام مودم، بارکد خوان ها، سیم کارت ها و ... را از دیگر اقدامات کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان ذکر نمود و گفت : اعضای این کمیته نیز همانند سایر اعضای ستاد انتخابات بر این باورند که در دوران پسا برجام و در شرایطی که دنیا به توان و قدرت نظام جمهوری اسلامی اعتراف می نماید، همه ما باید زمینه حضورپر شور و حماسی ملت بزرگ ایران را در انتخابات فراهم نماییم تا با خلق حماسه ای دیگر جایگاه  کنونی انقلاب در اقصی نقاط کشور رفیع تر گردد و بسیاری از معادلات صهیونیست ها و برخی کشورهای منطقه در هم پیچیده و خنثی گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار