جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت دهه فجر ۵ هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم استان کرمانشاه توزیع می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.
کد خبر: ۱۶۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 25 January 2016
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت دهه فجر ۵ هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم استان کرمانشاه توزیع می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.نورآوران سلامت در مراوه تپه

سیف‌الله کریم‌زاده در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار تسنیم‌‌‌‌‌ در کرمانشاه، اظهار داشت: به‌مناسبت دهه فجر، 14 تیم پزشکی متشکل از یک پزشک و دو پرستار به مناطق محروم در تمامی شهرستان‌ها به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اعزام می‌شود.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از ارائه خدمات در ایام‌الله دهه فجر به مناطق محروم و شهرک‌‌های کم‌برخوردار کرمانشاه توسط 20‌تیم پزشکی خبر داد و افزود: در کنار ارائه ویزیت رایگان در این مدت، داروها نیز به‌صورت رایگان در اختیار محرومان مناطق مذکور ارائه می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه پزشکان نیز در تمامی صحنه‌‌‎های انقلاب همواره در کنار سایر اقشار مردم قرار داشته‌‌اند، عنوان کرد: ارائه خدمات رایگان درمانی توسط تیم‌‌های جامعه پزشکی در نمازهای جمعه در طول ایام الله دهه فجر نیز به صورت رایگان انجام می‌‌شود.

کریم‌زاده بیان کرد: در این ایام ضمن ویزیت رایگان و ارائه انواع درمان برای بیماران در محل‌های تعیین شده برای کادر پزشکی، در صورتی که بیماری نیازمند به ادامه مراحل درمانی در بیمارستان باشد، به بیمارستان‌های طرف قرارداد سازمان بسیج جامعه پزشکی ارجاع داده می‌‌شود.

وی شرکت در راهپیمایی دهه فجر و غباروبی مزار شهدای انقلاب را از دیگر برنامه‌‌های در نظر گرفته شده در این ایام برشمرد و افزود: هدف از ارائه خدمات رایگان درمانی در این ایام و در تمامی ایام سال توسط بسیج جامعه پزشکی قدردانی از زحمات مردم انقلابی و همیشه در صحنه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار