مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: شبکه توزیع آب این استان ۹۹.۱ درصد از جمعیت شهری استان کرمانشاه را پوشش می‌دهد.
کد خبر: ۱۴۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 14 December 2015
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: شبکه توزیع آب این استان ۹۹.۱ درصد از جمعیت شهری استان کرمانشاه را پوشش می‌دهد.

منصور کیاور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: طول شبکه توزیع و خط انتقال آب در مجموع سه هزار و 487 کیلومتر است که 28 شهر استان کرمانشاه را پوشش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آبفای این استان دارای 362 هزار مشترک است، افزود: آب این مشترکان از 239 حلقه چاه، دو دهنه چشمه، دو رشته قنات و بخشی از سد گاوشان تأمین می‌شود.

کیاور تعداد مخازن آب در مدار بهره‌برداری استان کرمانشاه را 86 باب اعلام و عنوان کرد: این استان دارای 32 ایستگاه پمپاژ آب و سه واحد تصفیه‌خانه آب با ظرفیت 131 هزار متر مکعب در شبانه روز است.

وی با اشاره به طرحهای در دست  اجرای شرکت آبفای استان کرمانشاه گفت: هم اکنون 51 طرح شامل لوله‌گذاری، اصلاح و توسعه شبکه آب در 15 شهر این استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه کیفیت آب استان کرمانشاه مطلوبی است، اظهار کرد: تولید آب سالم و بهداشتی از اولویتهای شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه بوده که هم اکنون این شرکت دارای هشت واحد آزمایشگاهی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار