قهرمان پرتاب نیزه معلولان جهان که در مسابقات قطر هفتمین مدال طلای پیاپی خود را کسب کرد، از مسئولان استانی به دلیل عدم استقبال از وی گلایه کرد و گفت: گویا مسئولان استان کرمانشاه از قهرمانی‌های بنده خبر ندارند.
کد خبر: ۱۲۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 14 November 2015
قهرمان پرتاب نیزه معلولان جهان که در مسابقات قطر هفتمین مدال طلای پیاپی خود را کسب کرد، از مسئولان استانی به دلیل عدم استقبال از وی گلایه کرد و گفت: گویا مسئولان استان کرمانشاه از قهرمانی‌های بنده خبر ندارند.

محمدخالوندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: از مسئولان استان گلایه دارم زیرا هنگام بازگشتم به کرمانشاه هیچ‌کدام از آنها به خود زحمت ندادند تا با حضور در فرودگاه به استقبالم آمده و به من روحیه بدهند.

قهرمان پرتاب نیزه معلولان جهان با بیان اینکه قهرمانان ورزشی برای حضور قدرتمندانه در پارالمپیک ریو به حمایت معنوی آنها هم نیاز دارند، افزود: در فرودگاه کرمانشاه تنها یکی از معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان را دیدم اما هیچ خبری از مسئولان استانداری به عنوان مدیران ارشد استان نبود.

خالوندی افزود: من در مسابقات کوچکی شرکت نکرده بودم که برای مسئولان بی‌اهمیت باشد و در رقابت‌هایی حضور یافته بودم که تمام مدعیان جهان حضور داشتند و به خاطر اینکه سهمیه پارالمپیک در آن توزیع می‌شد از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود.

وی یادآور شد: مسابقات جهانی پس از پارالمپیک دارای بیشترین اهمیت و بالاترین سطح کیفی است و هر ورزشکاری نمی‌تواند در آن حضور یافته و مدال کسب کند.

قهرمان پرتاب نیزه پارالمپیک 2012 لندن با بیان اینکه حدود 10 ماه دیگر مسابقات پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل آغاز می‌شود، گفت: ورزشکاران و قهرمانان ورزشی از مسئولان تنها انتظار حمایت مالی ندارند بلکه حمایت معنوی هم نیاز دارند تا در این مسابقات که جای هیچ اشتباهی نیز وجود ندارد برای کشور افتخار آفرین باشند.

خالوندی به حضور خود در مسابقات جهانی که در قطر برگزار و وی توانست با پرتابی به طول 43 متر و 76 سانتی متر مدال طلا را از آن خود کند، گفت: اگر بگویم این رقابت‌ها در سطح پارالمپیک برگزار شد اغراق نکرده‌ام، زیرا برترین‌های جهان با حداکثر آمادگی در مسابقات حضور یافته بودند.

وی با ابراز خوشحالی از کسب مدال طلای این مسابقات و گرفتن مزد زحمات چندین ماهه خود، اظهار کرد: امیدوارم موفقیت در مسابقات جهانی قطر پیش زمینه‌ای برای درخشش در رقابت‌های پارالمپیک ریو باشد.

خالوندی با بیان اینکه کسب مدال در مسابقات پارالمپیک بسیار سخت شده، گفت: برای موفقیت در این رویداد مهم ورزشی از هم اکنون باید برنامه داشت و شبانه روز تلاش کرد چون رقبا سخت در حال تمرین و ممارست هستند و در دو سه سال اخیر توانسته‌اند چهار متری را به رکوردهای قبلی خود اضافه کنند.

قهرمان پارالمپیک و مسابقات جهانی ادامه داد: برای مسابقات پارالمپیک 2016 ریو قول کسب مدال طلا نمی‌دهم اما تمام سعی و تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم موفقیت دوره گذشته را تکرار و بازهم خوشرنگ‌ترین مدال را به گردن بیندازم.

وی در مورد کاهش رکورد وی در مسابقات جهانی قطر نسبت به پارالمپیک 2012 لندن نیز اظهار کرد: در قانون جدید ورزشکاران دیگر نمی‌توانند در هنگام پرتاب نیزه پای خود را به عنوان تکیه گاه قرار دهند و همین باعث شده که رکوردم از 51 متر در لندن به حدود 44 متر در مسابقات اخیر کاهش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار