شهردار کرمانشاه خبر داد؛

اهتمام ویژه شهرداری کرمانشاه در راستای برگزاری انتخابات

شهردار کرمانشاه گفت: شهرداری کرمانشاه با تمام امکانات و ظرفیت برای برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات تلاش می‌کند.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵ 02 June 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، نادر نوروزی با بیان اینکه در انتخابات ریاست‌جمهوری تیر سال جاری برگ زرینی رقم خواهد خورد، اظهار کرد: وظیفه همه مسئولان و دستگاه‌های متولی و حاکمیتی فراهم کردن شرایط و بستر لازم برای حضور گسترده، پرشور و مؤثر مردم در این انتخابات است.

وی افزود: پیرو سخنان استاندار در شورای اداری استان در روز گذشته، شهرداری نیز کنار سایر دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات آماده است.

شهردار کرمانشاه با اشاره به حساسیت و زمان محدود برگزاری انتخابات، تصریح کرد: با توجه به اینکه مدیریت انتخابات بر عهده استانداری است، شهرداری کرمانشاه با تمام امکانات و ظرفیت برای برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات دوشادوش استانداری تلاش می‌کند.

نوروزی عنوان کرد: با توجه به زمان اندک برای برگزاری انتخابات نسبت به دیگر انتخابات، باید همه با همکاری یکدیگر در این زمان کوتاه کنار مجریان باشیم تا انتخابات پرشوری رقم بخورد.

وی با بیان اینکه شهرداری یکی از دستگاه‌هایی است که اقدامات آن می‌تواند نقش مؤثری را در تقویت مشارکت مردم در انتخابات داشته باشد، اضافه کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و استاندار کرمانشاه، تلاش داریم تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی خود را به میدان بیاوریم.

شهردار کرمانشاه در پایان عملکرد مجموعه مدیریت شهری را خط مقدم خدمت‌گزاری با هدف ایجاد رضایت و امیدواری در شهروندان عنوان کرد و گفت: بدنه شهرداری باید به نحو احسن وظایف خود را در خدمت‌گزاری به شهروندان انجام دهد و تلاش داریم حس امیدواری به نظام و تشویق به مشارکت بیشتر مردم را در انتخابات ایجاد کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار