11 خردادماه؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: راهپیمایی جمعه‌های خشم جمعه این هفته 11 خردادماه در کرمانشاه همزمان با استان‌های اردبیل، بوشهر و آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱ 29 May 2024
به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی، راهپیمایی جمعه‌های خشم جمعه این هفته 11 خردادماه در کرمانشاه همزمان با استان‌های اردبیل، بوشهر و آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: راهپیمایی جمعه‌های خشم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در محکوم کردن جنایت‌های اسرائیل کودک‌کش هر هفته بعد از نمازهای جمعه در چهار یا پنج استان به صورت همزمان برگزار می‌شود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم متدین در این جمعه‌های خشم با اعلام انزجار از جنایت‌های صهیونیستی حمایت خود را از مظلومان فلسطین اعلام می‌کنند و از مجامع بین‌المللی خواستار توقف جنایت‌های صهیونیست هستند.
 
وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه بزرگداشت شهدای دولت گفت: این مراسم پنجشنبه شب ساعت 21 با سخنرانی حجت‌الاسلام غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در مسجد النبی طاق‌بستان برگزار خواهد شد که از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به‌عمل می‌آید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار