فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

کاهش ۲۵ درصدی جرائم نسبت به نوروز ۱۴۰۲ در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کاهش ۲۵ درصدی جرائم نسبت به نوروز ۱۴۰۲ در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱ 03 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، مهدی حاجیان اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس از ۲۹ اسفند تا ۱۴ فروردین برگزار و نتیجه آن کاهشی شدن همه معضلات اجتماعی خصوصاً پدیده سرقت بود.

وی افزود: در نوروز ۱۴۰۳ مجموع جرائم ۲۵ درصد نسبت به نوروز ۱۴۰۲ کاهش داشت، همچنین سرقت از مسافران نوروزی امسال ۵۰ درصد نسبت به نوروز سال گذشته کاهش پیدا کرد و مهمانان کرمانشاه با خاطره ای زیباتر نسبت به سال های گذشته استان ما را ترک کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در نوروز امسال شاهد کاهش ۴۷ درصدی سرقت منزل ، ۳۹ درصدی سرقت مغازه و پنج درصدی سرقت خودرو بودیم.

حاجیان اضافه کرد: سرقت های مهم از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حدود ۲۸ درصد و سرقت های جزئی هم ۲۴ درصد در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشت.

وی در ادامه بیان کرد: پلیس در سال جدید با همه توان از امنیت و آرامش مردم دفاع و به مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجازه عرض اندام را نخواهد داد.

وی تشریح کرد: پلیس به عنوان ضابط قانون در کنار دستگاه قضایی بر کار و وظایف دیگر دستگاه ها نظارت خواهد کرد و هر جایی کوتاهی ببیند به نفع مردم مطالبه گری کرده و سازمان ها نیز مکلف به اجرای وظایف خود خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: هوشمندسازی پلیس در سال ۱۴۰۳ شتاب خواهد گرفت و مجرمان تحت نظارت شدیدتری قرار می‌گیرند و چنانچه دست از پا خطا کنند با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس روبرو خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار