٢٨ هزار قلم دارو تاریخ مصرف گذشته دامپزشکی در کرمانشاه کشف شد

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: ٢٨ هزار قلم دارو تاریخ مصرف گذشته دامپزشکی به ارزش یازده میلیارد ریال از یک شرکت پخش دارو و واکسن در کرمانشاه کشف شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ 28 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین صیاد غلامی، اظهار کرد: بازدید از شرکت‌های پخش و داروخانه‌ها به صورت منظم و ماهانه توسط دامپزشکی کرمانشاه انجام می‌شود.

وی افزود: به صورت سرزده و بدون هماهنگی نیز بازرسی ویژه از شرکت‌های پخش، داروخانه و درمانگاه‌ها داریم که در بازرسی اخیر از یک شرکت، ٢٨ هزار قلم دارو تاریخ مصرف گذشته به ارزش یازده میلیارد ریال کشف شد.

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: پرونده قضایی برای متخلفین این شرکت تشکیل شده و به تعزیرات و مراجع قضایی معرفی شدند، حکم معدوم سازی این اقلام نیز صادر می‌شود.

وی گفت: برخورد قضایی با متخلفین با توجه به حجم کالای اکتشافی است و مسئول فنی شرکت هم به هیئت بررسی تخلفات صنفی معرفی می‌شود.

این مسئول بیان کرد: انواع آنتی بیوتیک، ویتامین و سایر داروها در داروهای اکتشافی موجود بوده و در ۶ ماهه گذشته از یک شرکت پخش دیگر حدود ۶ میلیارد تومان دارو کشف شد که توزیع و خرید خارج از شبکه داشتند.

غلامی تأکید کرد: توصیه من به شهروندان و بهره‌برداران این حوزه این است که داروهای خود را از مراجع قانونی تهیه کنند که نظارت‌ها در آن بیشتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار