سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمانشاه از برگزاری مجمع این هیئت در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱ 12 October 2015
سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمانشاه از برگزاری مجمع این هیئت در آینده نزدیک خبر داد.

محسن بیگلری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از برگزاری مجمع هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمانشاه در آینده نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به ثبت‌نام چهار کاندیدا برای شرکت در این مجمع، ادامه داد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نسبت به برگزاری مجمع با فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام مکاتبه کرده است.

به گفته سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمانشاه، فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام باید تاریخ برگزاری مجمع مذکور را تعیین کنند.

این مسئول در خصوص ترکیب احتمالی مجمع، اظهار کرد: ترکیب مجمع براساس قوانین ورزشی مشخص خواهد شد و ما در این زمینه با دقت فراوان عمل خواهیم کرد.

بیگلری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا شهرستان کرمانشاه در ترکیب مجمع قرار نگرفته، گفت: براساس قوانین ورزشی، شهرستان‌ها پس از توافق و رای‌گیری، پنج نماینده برای حضور در مجمع انتخاب کردند که شهرستان کرمانشاه نتوانست در ترکیب مجمع قرار بگیرد.

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمانشاه تصریح کرد: با اینکه هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام با سرپرست اداره می‌شود، اما برنامه‌ها در حال انجام است و مشکلی در این راستا وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار