مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: در تمامی مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی استان که در 19 ماه مسئولیتم برگزار شده قانون حرف اول را زده است.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ 28 September 2015
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: در تمامی مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی استان که در 19 ماه مسئولیتم برگزار شده قانون حرف اول را زده است.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛ مجتبی جوهری با اشاره به ناراحتی عده ای که کاندیدای مورد نظر آنها در مجامع رای لازم را کسب نمی کند، اظهار کرد: از ابتدای حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، حدود 27 مجمع انتخاباتی برگزار شده که بدون استثنا در تمامی آن ها قانون رعایت شده است.ضمن اینکه این تعداد مجمع در نزدیک به 20 ماه در تاریخ ورزش و جوانان بی سابقه بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه از طرفداران کاندیداها چه آنهایی که در مجامع رای می آورند و چه آنهایی که از این امر باز می مانند خواست اخلاق را در سرلوحه کار خود قرار دهند و از انتشار مطالب کذب و خارج از واقعیت که تنها منشاء آنها بداخلاقی است،پرهیز کنند

وی افزود: علاوه بر رعایت قانون، در هیچ مجمع انتخاباتی نه توصیه و سفارش پذیرفته ایم و نه توصیه و سفارش هیچ کاندیدایی به هیچ کدام از اعضای مجمع شده است، چرا که سیاست ما برگزاری انتخابات در نهایت آرامش و دموکراسی  و وفق قانون بصورت کامل است.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در پایان با مهم ارزیابی کردن کار اعضای مجامع هیات های مختلف گفت: آن ها حق دارند هر لحظه ای اراده کنند،طبق قانون مجامع، از رییس هیات سئوال پرسیده و عملکردش را نقد کنند و اگر یک سوم آن ها سئوال داشته باشند مجمع فوق العاده تشکیل خواهد شد تا رییس هیات پاسخگوی کار و عملکردش باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار