طی ۶ ماهه نخست سال جاری اتفاق افتاد؛
رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهری شهرداری کرمانشاه از تحویل ۱۳۰ میلیون تومان اشیاء گمشده توسط تاکسیرانان امانتدار کرمانشاهی به این سازمان طی ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 04 October 2021

تحویل ۱۳۰ میلیون تومان اشیاء گمشده توسط تاکسیرانان امانتدار کرمانشاهی

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۹۵ مورد اشیاء به‌جای مانده در تاکسی به ارزش تقریبی ۱۳۰ میلیون تومان تحویل سازمان حمل و نقل مسافر شهری شهرداری کرمانشاه و تعدادی دیگر شی به‌جای مانده مستقیم توسط رانندگان به صاحبانشان تحویل داده شده است.

وی رانندگان تاکسی و اتوبوس را از جمله افراد مورد اعتماد و شرافتمند دانست و افزود: علاوه بر کیف پول، اوراق بهادار، مدارک شناسایی و وسایلی همچون تلفن همراه و عینک در خودروهای تاکسی شهر کرمانشاه به‌جای مانده که با تحویل به سازمان حمل و نقل مسافر شهری شهرداری کرمانشاه به صاحبانشان بازگردانده شد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری از افراد بسیار زحمتکش جامعه هستند که با وجود احیانا ناملایمات در حوزه کاری امانتداری و کسب روزی حلال را سرلوحه حرفه و زندگی خود قرار دادند.

شهبازی افزود: تاکسی و اتوبوس علاوه بر اینکه یک وسیله امن برای حمل مسافر است، حافظ مال مردم بوده و برخی مسافربرهای شخصی غیر مجاز این خصلت نیک را زیر سوال می‌برند.

وی از شهروندان خواست تا برای اطمینان از امنیت خود و اموال همراهشان همواره در سفرهای درون شهری از تاکسی و اتوبوس به عنوان وسیله مطمئن حمل و نقل درون شهری در بحث امانتداری استفاده کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار