دعای روح بخش و پرفیض عرفه بعد از ظهر روز چهارشنبه اول مهر برابر با 9 ذیحجه و در آستانه عید سعید قربان در مناطق مختلف این استان همزمان با سراسر کشور طنین انداز شد.
کد خبر: ۹۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 23 September 2015
دعای روح بخش و پرفیض عرفه بعد از ظهر روز چهارشنبه اول مهر برابر با 9 ذیحجه و در آستانه عید سعید قربان در مناطق مختلف این استان همزمان با سراسر کشور طنین انداز شد.
به گزارش تابناک ایلام،قشرهای مختلف مردم بویژه کاروان های راهیان نور و زوار عتبات عالیات امروز از سراسر میهن اسلامی خود را به مناطق قلاویزان، نقطه ایثار در شهرستان مرزی مهران و یادمان شهدای شرهانی در شهرستان دهلران رسانده اند تا زمزمه های عارفانه شان در فضایی معنوی در آسمان این مناطق به نجوای عاشقانه حجاج در صحرای عرفات بپیوندد.
این آیین معنوی یادگار ارزشمند مرحوم ابوترابی سید آزادگان است که شرکت کنندگان با حضور در این اماکن مقدس و معنوی که قدمگاه شهدای دفاع مقدس است به عشق سرور و سالار شهیدان، زمزمه های عارفانه سر می دهند.
همچنین اقشار مختلف مردم مسلمان استان ایلام با حضور در اماکن متبرکه و مذهبی و گلزارهای شهدا دعای پر فیض و باشکوه عرفه را در فضایی سرشار از معنویت قرائت می کنند.
این آیین در مرکز استان در مزار شهدای گمنام آرمستان بهشت رضای شهر ایلام نیز با حضور اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است.
این آیین همه ساله در آستانه عید سعید قربان برگزار می شود و مردم با شفیع قرار دادن سید الشهدا(ع) و به یاد این امام همام از فرصت این روز بهره می گیرند تا خداوند متعال قلم عفو بر کارنامه اعمال شان بکشد.
دعای پر فیض عرفه همچنین در بسیاری از بقاع متبرکه و امامزادگان این استان نظیر امامزاده علی صالح(ع)، امامزاده سید صلاح الدین(ع)، امامزاده سید عبدالله (ع) با حضور جمع زیادی از اقشار مختلف مردم برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار