مدیرکل امور آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه :
مدیرکل امور آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه از پذیرش ۲۶۰۰ دانشجوی جدیدالورود در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 02 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، دکتر رضا آقایاری بااشاره به آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها، اظهار کرد: کلاس‌های دانشجویان این دانشگاه از ۲۷ شهریور به شکل مجازی آغاز شده است.

وی افزود: فعلا تا اطلاع ثانوی کلاس‌های دانشجویان دانشگاه رازی به شکل مجازی خواهد بود و ادامه دار بودن این نوع از آموزش و یا تغییر آن به شکل ترکیبی یا حضوری مبتنی بر تصمیم مراجع بالادستی مرتبط با بیماری کرونا است.

مدیرکل امور آموزشی دانشگاه رازی با بیان اینکه برای ترم جاری حدود ۱۲ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد، گفت: از این تعداد حدود ۲۶۰۰ نفر دانشجویان جدید الورود هستند.

وی اضافه کرد: ۲۴۵۰ نفر از این تعداد را دانشجویان مقاطع کارشناسی و دکتری عمومی و مابقی را دانشجویان دکتری تخصصی تشکیل می‌دهند.

آقایاری با تاکید براینکه فرآیند ثبت نام این دانشجویان کاملا به شکل غیر حضوری صورت می‌گیرد، گفت: ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه از ششم مهر ماه به صورت غیرحضوری و ارسال مدارک به شکل پستی شروع شده و تا دهم این ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته این مسئول این دانشجویان باید پس از انجام فرآیند‌های ثبت نام با مراجعه به سامانه ویانا برای شرکت در کلاس‌های مجازی اقدام کنند.

وی درخصوص شروع کلاس‌های دانشجویان جدیدالورود هم گفت: کلاس‌های دانشجویان دکتری تخصصی از سوم مهر شروع شده و کلاس‌های دانشجویان کارشناسی و دکتری عمومی هم از امروز (دهم مهر) شروع می‌شود.

مدیرکل امور آموزشی دانشگاه رازی درخصوص پذیرش دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه هم گفت: باتوجه به اینکه سازمان سنجش زمان اعلام نتایج آزمون ارشد را اواخر مهرماه تعیین کرده، بنابراین کلاس‌های دانشجویان این مقطع با تاخیر برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: پیش بینی می‌شود برای سال تحصیلی جاری هم به مانند سال گذشته حدود هزار دانشجوی جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد داشته باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار