استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: آتش‌نشانان به عنوان افراد مورد اعتماد مردم، پیش قراول صحنه‌های بحران و مظهر ایثار و از خودگذشتگی هستند.
کد خبر: ۹۹۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 30 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، هوشنگ بازوند ظهر امروز پنج‌شنبه هشتم مهرماه ۱۴۰۰ در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشان که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت روز آتش‌نشان برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس بوده و فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از عاشورا است.

وی با اشاره به شهادت علی لندی نوجوان ایذه‌ای افزود: نوجوانی که به شهادت رسید، در نقش یک آتش‌نشان جوان یکی از صحنه‌های ماندگار تاریخ را رقم زده و به نیکی نقش‌آفرینی کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه خدمات ارزنده آتش‌نشان‌ها فراموش نشدنی است، گفت: مردم آتش‌نشان را نیروی دولت نمی‌دانند، بلکه نیرویی مردمی، امین و مورد اعتماد خود تلقی می‌کنند.

بازوند اعتماد مردم به آتش‌نشانان را سرمایه‌ای بزرگی دانست و افزود: شهامت، ایثار و از خودگذشتگی از ویژگی‌های مهم آتش‌نشانان بوده و این افراد مشابه رزمندگان دفاع مقدس تاکنون در خط مقدم دفاع از جان مردم حضور داشتند.

وی نقش آتش‌نشانان را در کاهش هزینه بحران‌ها موثر دانست و گفت: آیندگان از این نقش‌آفرینان به نیکی یاد کرده و امروز آتش‌نشان‌ها به دلیل شجاعت، غیرت و از خودگذشتگی مورد اعتماد و احترام مردم هستند.

استاندار کرمانشاه یکی از مزایای مهم کلانشهر شدن شهرها را دریافت تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی اعلام و تصریح کرد: دریافت تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانی برای کرمانشاه باید پیگیری شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار