در جلسه فصلی مسؤولان استان مقرر شد طی نامه‌ای از رئیس جمهور برای سفر به کرمانشاه و دیدار با مردم دعوت شود.
کد خبر: ۹۹۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 30 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلسه فصلی مسؤولان استان با حضور آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه، محمود محمدی عراقی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و هوشنگ بازوند استاندار در محل دفتر نماینده، ولی فقیه در استان در راستای بررسی مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان و تبادل‌نظر در این خصوص برگزار شد.

در این نشست مقرر شد، به منظور معرفی پتانسیل‌های عظیم استان کرمانشاه و در راستای سفر‌های پرخیر و برکت رئیس جمهور به استان‌ها، برای حضور رئیس‌جمهور به کرمانشاه و دیدرا با مردم ولایت‌مدار و شهید‌پرورو این استان در خواستی با امضای مسوولان استان ارائه شود.

گفتنی است؛ به رغم تلاش‌های مستمر صورت گرفته در ادوار قبل، اما هنوز آنگونه که شایسته و بایسته است، این استان مورد توجه جدی و همه جانبه (استان ویژه) قرار نگرفته و خیلی از ظرفیت‌های استان مورد توجه قرار نگرفته است.

مسوولان ارشد استان امیدوار هستند، با حضور ریاست جمهور در استان دیرپای کرمانشاه و دیدار با نخبگان و مردم استان، بسیاری از چالش‌های استان به فرصت تبدیل شده و همین سرآغاز تحولی گسترده در این استان شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار