مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام گفت: تمدید اعتبار دفترچه بیمه سلامت بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و صندوق روستائیان تا پایان آذرماه ۱۴۰۰ انجام شده است.
کد خبر: ۹۹۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ 30 September 2021

به گزارش تابناک ایلام،نورالدین رحیمی افزود : سازمان بیمه سلامت در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و برای پیشگیری از ایجاد ازدحام در دفاتر پیشخوان و بدلیل شرایط خاص ناشی از همه گیری ویروس کرونا و گسترش این بیماری، در چند نوبت اقدام به تمدید سیستمی دفترچه‌های بیمه سلامت کرد که این اقدام در هفته گذشته نیز انجام شد.

وی مطرح  کرد: در پایان شهریور ماه سالجاری اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و صندوق روستائیان و عشایر به اتمام میرسید که با تصمیم مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت، بیمه نامه این افراد تمدید شد تا نیازی به مراجعه به دفاتر پیشخوان نداشته باشند.

رحیمی گفت: این افراد در صورت مراجعه به مراکز درمانی و پس از استعلام برای وضعیت بیمه ای، مشکلی نداشته و تاریخ اعتبار بیمه‌ای این افراد تا پایان آذرماه ۱۴۰۰ خواهد بود. وی یادآور شد بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت با شماره گیری #۱۶۶۶* و استفاده از سرویس استحقاق سنجی مبتنی بر پایگاه اطلاعات برخط بیمه شدگان درمان کشور، از آخرین وضعیت بیمه‌ای خود مطلع شوند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار