استاندار ایلام تأکید کرد
محمدرضا مروارید پیش از ظهر امروز در آیین بازگشایی مدارس استان ایلام در یکی از مدارس شهرستان مرزی مهران اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های علمی در مدارس ایلام ضرورت دارد.
کد خبر: ۹۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 23 September 2015

محمدرضا مروارید پیش از ظهر امروز در آیین بازگشایی مدارس استان ایلام در یکی از مدارس شهرستان مرزی مهران اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های علمی در مدارس ایلام ضرورت دارد.

به گزارش تابناک ایلام،نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه تلاش می‌شود در راستای کیفی‌سازی مدارس استان گام‌های برداشته شود، ادامه داد: باید زمینه برای یادگیری دانش آموزان به نحو مطلوب فراهم شود.

این مسئول اضافه کرد: تعامل و همکاری دستگاه‌ه‏های اجرایی، مردم و والدین دانش‏آموزان با وزارت آموزش و پرورش و مسئولان نظام تعلیم و تربیت امری لازم و ضروری است.

مروارید تصریح کرد: همه باید با یک نگاه فرا بخشی برای ارتقای جایگاه تعلیم و تربیت کشور تلاش کرده و سهم خود را به خوبی در این حوزه حساس و مهم ایفا کنیم.

نماینده عالی دولت همچنین به تردد زوار در اربعین حسین از مرز مهران گفت: ستادهای مردمی و هیئت‌های مذهبی سراسر استان آماده برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین هستند.

وی ادامه داد: مردم استان ایلام به خصوص شهرستان مرزی مهران آمادگی کامل را برای استقبال و اسکان زائران امام حسین (ع) دارند و تدابیر لازم برای اسکان زائران در مدارس نیز اندیشیده شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار