رییس اداره آب و فاضلاب سرپل‌ذهاب :
رییس اداره آب و فاضلاب سرپل‌ذهاب گفت: سه هزار و ۵۰۰ دستگاه کنتور آب جدید برای مشترکان این شهرستان که کنتورشان معیوب و یا از کار افتاده بود، خریداری شده است.
کد خبر: ۹۹۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ 26 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«احمد احمدی»اظهار کرد: در زلزله ۲۱ آبان سال ۹۶ در شهرستان سرپل ذهاب و تخریب واحد‌های مسکونی کنتور آب تعدادی از مشترکان دچار خرابی شد.

رییس اداره آب و فاضلاب سرپل ذهاب گفت: برای خرید این کنتور‌ها در مجموع ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که دستگاه‌های خریداری شده برای مشترکان واجد شرایط بدون دریافت هیچگونه هزینه‌ای و به صورت رایگان اختصاص یافته و توسط نیرو‌های اداره آبفا تعویض خواهد شد.

احمدی اضافه کرد: هم اکنون شمار مشترکان آب و فاضلاب شهری ۱۵ هزار و ۸۰۰ مشترک هستند که نیازمند است به منظور تداوم خدمات رسانی مناسب، مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند.

او گفت: مجموعه آبفای شهری پای کار هستند و آمادگی کامل برای خدمات دهی به مردم و مشترکان در سرپل ذهاب در هر ساعت از شبانه روز وجود دارد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.

البته در زلزله ۶.۴ ریشتری یکشنبه چهارم آذر ۹۷ هم ۷۷۱ نفر مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمار‌ها اضافه شد.

شهرستان سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای ۹۰هزارتن جمعیت می‌باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار