رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حوزه هنری استان کرمانشاه از برگزاری نماز عیدقربان به امامت آیت‌الله علما و رونمایی از کتاب خاطرات شیرزن گیلانغربی«فرنگیس» به مناسبت هفته دفاع مقدس خبرداد.
کد خبر: ۹۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 23 September 2015

عباس سروری ضمن گرامیداشت فرا رسیدن عیدسعید قربان، از برگزاری نماز این عید به امامت آیت‌ الله مصطفی علما در کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: این مراسم صبح روز پنج شنبه دوم مهر ماه و همزمان با عید سعید قربان راس ساعت ۸ صبح در محل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار و نماز عید اقامه خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، ضمن دعوت از عموم مردم دین دار کرمانشاه برای حضور با شکوه در این نماز وحدت آفرین و دشمن شکن، از برگزاری همزمان آن به صورت باشکوه در تمامی شهرستان‌های استان خبرداد.

وی همچنین از برگزاری مراسمات ویژه‌ای در استان توسط هیئات مذهبی در روز عید قربان خبرداد و افزود: در هیئات مذهبی استان نیز مراسماتی به صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود که جای قدردانی دارد.

برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، هم‌چنین با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته، از برگزاری مراسمات و برنامه‌های فرهنگی متعدد طی این هفته در استان خبرداد.

وی افزود: براساس آمار ارائه شده بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی توسط ارگان‌ها و نهادهای مختلف در سطح استان برگزار می‌شود.

سروری تصریح کرد: البته آمار ارائه شده، آمارهای رسمی از برنامه‌های گرامیداشت این هفته بوده و علاوه بر برنامه‌های مذکور، تعداد زیادی برنامه‌های گرامیداشت نیز توسط نهادهای مردمی برای پاسداشت این هفته در سطح استان برگزار می‌شود.

رونمایی از کتاب «فرنگیس»، شیرزن گیلانغربی

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه، هم‌چنین از برگزاری برنامه های فرهنگی متنوعی نیز توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه خبرداد و تصریح کرد: طی این هفته مراسم رونمایی از کتاب «فرنگیس» شیرزن گیلانغربی نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم روز شنبه چهارم مهرماه و با حضور «مرتضی سرهنگی» از مسئولین حوزه ادبیات پایداری کشور، جمع کثیری از یادگاران دوران دفاع مقدس و نویسندگان و فرهیختگان استان در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار