مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه برای اتمام کامل سد قشلاق 70 میلیارد تومان اعتبار لازم است، گفت: این سد با اختصاص 25 میلیارد تومان تا پایان سالجاری به آبگیری می رسد.
کد خبر: ۹۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ 23 September 2015

کیاست امیریان با اشاره به تکمیل نشدن سد قشلاق صحنه، اظهار کرد: طی سال‌جاری هشت میلیارد تومان اعتبار بدنه و سه میلیارد تومان اعتبار شبکه برای این سد پیش‌بینی شده بود.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر مشکل اصلی سد قشلاق صحنه کمبود اعتبار است و در صورتی که اعتبار لازم به آن اختصاص داده شود، تا پایان سالجاری به آبگیری خواهد رسید.

امیریان با بیان اینکه موضوع تملک به‌صورت جدی دنبال می‌شود، گفت: هنگامی‌که کار سد آغاز می‌شود، برخی کشاورزان با کاشت درخت سطح را توسعه می‌دهند که همین هزینه تملک را بالا می‌برد.

وی هزینه مورد نیاز برای اتمام کامل سد قشلاق را 70 میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: پیشرفت فیزیکی سد در حال حاضر 59 درصد است که با شارژ 25 میلیاردی این پروژه تا پایان سالجاری یا ابتدای سال 95 به آبگیری می‌رسد.

این مسئول با اشاره به پیشرفت فیزیکی 68 درصدی سد گامیشان صحنه، اظهار کرد: مشکلات این سد به‌نسبت سد قشلاق کمتر است و اعتبار مناسبی به آن اختصاص داده شده است.

امیریان از آبگیری سد گامیشان در سال‌جاری خبر داد و افزود: به‌دلیل اینکه اعتبارت سد از محل صندوق توسعه تامین شده است، مراحل ساخت بدنه سد سال آینده به اتمام خواهد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
از اهالی روستای کنگر شاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
12 ساله مردم این روستا رامسخره کرده اید مردمی که همه جوره پای انقلابشان وایسادن نمونه اش تقدیم 20شهید به انقلاب و میهنمان است مردمی که به نسبت جمعیت بالاترین آمار رزمنده داشته هر جا هم میری اصلا جوابت نمیدن *حتما روز آبگیری چن تومان جلو مردم انداخته بازور هم بیرونشان میکنید پولی که باهاش نتونن چادری هم بخرن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار