آغاز هفته مقدس در کهگیلویه وبویراحمد
این مراسم با حضور یگان های نمونه ارتش ،سپاه و بسیج و همچنین اقشار مختلف مردم ومسئولین لشکری وکشوری در یاسوج و دیگر شهر ستان های استان برگزار شد
کد خبر: ۹۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶ 22 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد همزمان با سراسر کشور استان کهگیلویه وبویراحمد هم شاهد برگزاری مراسم آغاز هفته دفاع مقدس بود.این مراسم با حضور یگان های نمونه ارتش ،سپاه و بسیج و همچنین اقشار مختلف مردم ومسئولین لشکری وکشوری در یاسوج و دیگر شهر ستان های استان برگزار شد.

سخنران مراسم امروز یاسوج آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان بود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت در همه این کارزارها از جمله در جنگ با صلابت هر چه تمام در برابر دشمن ایستادگی کرد.

وی اظهار داشت: مردم با تأسی از امام راحل و با وحدت به محوریت دین و ولایت در برابر همه دنیا در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند.

ملک‌حسینی افزود: نظام جمهوری اسلامی بر پایه دین و با روحیه استقلال‌طلبی و استکبارستیزی در مقابل دشمن ایستاد، دشمنی که تنها قصد سرنگونی و براندازی نظام را داشت.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از دلایل اصلی تحمیل جنگ به ایران ترس از گسترش انقلاب بود چرا که آن‌ها از آرمان‌های انقلاب ما و ترویج آن واهمه داشتند.

وی در ادامه به مهمترین برکاتی که جنگ برای کشور داشت اشاره کرد و گفت: بنیه دفاعی کشور که اکنون تقویت شده از برکات مهم جنگ است.

رژه نیروهای مسلح در استان

در ان مراسم همچنین  نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد در قالب یگان‌های پیاده و موتوری، یگان‌های سپاه انقلاب اسلامی استان ، نیروهای انتظامی و بسیج و همچنین عشایر غیور استان همزمان با 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

نمایش پهباد شناسایی تولیدی بسیجیان چرام

در شهرستان چرام علاوه بر رژه نیروهای نمونه ارتش و نیروی انتظامی،سپاه وبسیج،یک پهباد شناسایی به نمایش درآمد که توسط بسیجیان منطقه ساخته شده و از نوع پهباد شناسایی بود.

شیرمردان برنو به دست

ازنیروهای حاضر در مراسم در سطح استان، عشایر با تفنگ های برنو از جلوی جایگاه های هر شهر رژه رفتند که یادآور اوایل جنگ و حضور مردم استان با تفنگهای برنوی خود در جنگ بود.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار