تابناک-مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی هرمزگان از برگزاری مراسم تجليل از تعاونی های برتر استان در روز سه شنبه 16 شهریور ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ 06 September 2021

به گزارش روابط عمومي اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي هرمزگان دكتر هادی ابراهيمی مديركل تعاون،كار و رفاه اجتماعی هرمزگان ضمن تبريک هفته تعاون اظهار داشت: از تعاونی های برتر استانی و ملی، فردا سه شنبه 16 شهریور ماه طی مراسمی در سالن استانداری هرمزگان با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان تجلیل به عمل می آید.


وی افزود: استان هرمزگان در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر حائز رتبه های بالایی شده است چنانچه از نظر تعداد حضور تعاونی ها در جشنواره، هرمزگان با 260 تعاونی رتبه دوم کشور، از نظر تعداد تعاونی های برتر و شایسته تقدیر ملی رتبه اول جشنواره را در سطح کشور به دست آورده است.


ابراهيمی بیان كرد: 14 تعاونی استان هرمزگان حائز رتبه برتر استانی، 7 تعاونی حائز رتبه شایسته تقدیر استانی و از این بین 4 تعاونی حائز رتبه برتر ملی و یک تعاونی نیز توانسته است رتبه شایسته تقدیر ملی را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: مشوق هایی برای تعاونی های برتر ملی و استانی و همچنین تعاونی های شایسته تقدیر از سوی وزارتخانه و ادراه کل در نظر گرفته شده است.


ابراهیمی تاکید کرد: اهدای لوح تقدیر(برای تعاونی های برتر ملی توسط وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی و برای تعاونی های برتر استانی توسط استاندار محترم هرمزگان)، اهدای تندیس جشنواره(نشان تعاون)،جایزه نقدی، اعطای تسهیلات سرمایه در گردش با نرخ ترجیحی توسط بانک توسعه تعاون و توثیق آن توسط صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاونی ها و همچنین تامین هزینه حسابرسی تعاونی های برتر از جمله مشوق هایی است که برای این امر قرار داده شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: صدور کارت شناسایی ویژه تعاونگران برتر توسط مدیران کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان ها و معرفی تعاونگران برتر در رسانه های دیداری،شنیداری و نوشتاری و تهیه وانتشار گزارش روایت موفقت آنها از دیگر برنامه ها برای تشویق تعاونی های برتر است.

انتهاي پيام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار