فرماندار ثلاث باباجانی در گفتگو با تابناک خبر داد؛
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی از تزریق بیش از ۱۵ هزار دُز واکسن کرونا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 06 September 2021

یدالله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به آخرین آمار کرونایی اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۹۸ بیمار سرپایی و ۱۲۸ بیمار بستری کرونایی در شهرستان ثلاث باباجانی خدمات درمانی دریافت کردند.

وی افزود: از آغاز پیک پنجم شیوع کرونا تاکنون ۱۳۵ بیمار سرپایی و ۱۶ بیمار بستری کرونایی در شهرستان ثلاث باباجانی خدمات درمانی دریافت کردند.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به آمار فوتی‌های ابتلا قطعی به کرونا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۲ نفر در این شهرستان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، از این تعداد ۲ بیمار در پیک پنجم کرونا فوت کرده است.

شکری به آمار واکسیناسیون علیه ویروس ‌کرونا اشاره و تصریح کرد: یازده هزار دُز واکسن کرونا در مرحله نخست و چهار هزار و ۵۰۰ دُز واکسن در مرحله دوم در شهرستان ثلاث باباجانی تزریق شده است.

وی افزود: با افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید سلیمانی تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان ثلاث باباجانی به ۲ مورد افزایش پیدا کرد.

به گفته فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی واکسیناسیون علیه ویروس ‌کرونا به صورت مستمر در روستاهای این شهرستان انجام شده و به طور کلی کمبود واکسن کرونا در شهرستان ثلاث باباجانی وجود ندارد، اما استقبال از تزریق واکسن در این شهرستان مطلوب نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار