رئیس هیئت بدمینتون قم عنوان کرد؛
حسین زاده گفت:استان قم در سال ۹۹ بیشترین داوری رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون را در دست داشت.
کد خبر: ۹۹۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵ 03 September 2021

به گزارش تابناک قم، حسین زاده رئیس هیئت بدمینتون استان قم در خصوص برنامه‌های سالانه هیئت بدمینتون استان گفت: در سال ۹۹ در لیگ یک آقایان و بانوان کشور حضور یافتیم، اما متاسفانه به دلیل شرکت بازیکنان اصلی خود در رقابت‌های لیگ برتر و اعزام ترکیب جدید به لیگ یک نتوانستیم عملکرد مناسب را به نمایش بگذاریم و از دور رقابت‌ها کنار رفتیم.

او افزود: برگزاری کلاس‌های حضوری دانش افزایی مربیگری و داوری با مجوز رسمی فدراسیون بدمینتون کشور و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان در سال ۹۹، برگزاری جام کریمه دختران بدمینتون در سال ۹۸ و تجهیز سالن اختصاصی بدمینتون استان به بروز‌ترین امکانات کشور از جمله دیگر اقدامات این هیئت ورزشی بود.

رئیس هیئت بدمینتون استان با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته در خصوص تیم‌های پایه در این رشته گفت: هدف اصلی هیئت برای گسترش رشته بدمینتون و افزایش سطح کیفی بازیکنان این رشته، تمرکز بروی سنین پایه است که در سال ۹۹ توانستیم با جداسازی تیم‌های پایه و انتخاب مربیان تخصصی و همچنین انجام تمرینات مناسب، در مسابقات استعدادیابی منطقه در سال ۱۴۰۰ حضور پیدا کنیم و موفق به کسب عناوین شایسته‌ای در این سن از رشته‌ بدمینتون شویم.

حسین زاده ،استان قم را به عنوان یکی از قطب‌های داوری بدمینتون کشور دانست و افزود: در سال ۹۹ بیشترین داوری رقابت‌های لیگ برتر را استان قم در دست داشت که خوشبختانه همین مهم موجب شد تا نگاه فدراسیون به عملکرد استان در پرورش داوران متخصص در این رشته نگاه مثبت و قابل قبولی باشد تا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد حضور داوران قمی در رقابت‌های بین المللی باشیم.

او با بیان این که قم یکی سه استان برتر بد مینتون کشور است،گفت: از سال ۹۷ تاکنون با صعود ۸ پله‌ای توانسته ایم رتبه بدمینتون استان را از جایگاه ۱۱ کشور به سومی برسانیم.

رئیس هیئت بدمینتون قم از همکاری شهرداری استان جهت تجهیز و افتتاح زمین‌های فضای باز بدمینتون در سطح شهر خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه توانستیم با همکاری‌های صورت گرفته از سوی شهرداری استان در سال گذشته شاهد افتتاح اولین زمین فضای باز مخصوص بانوان در بوستان شفیع استان باشیم که همین مهم موجب شد تا انگیزه ما را جهت تخصیص دو زمین دیگر در بوستان شقایق دو چندان کند و امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد افتتاح این دو زمین اختصاصی برای ورزشکاران این رشته در استان باشیم.

حسین زاده در پایان با اشاره به امتیاز استان در فدراسیون بدمینتون کشور گفت: در سال‌های گذشته استان قم دارای ۲ کرسی در فدراسیون بدمینتون بود که خوشبختانه با حمایت‌های صورت گرفته از این رشته‌ ورزشی و تلاش مربیان و بازیکنان، توانسته ایم امروزه صاحب ۹ کرسی در فدراسیون بدمینتون کشور شویم که همین مهم نوید از روز‌های خوب برای بدمینتون استان را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار