مدیرعامل شرکت بهره برداری تولید و انتقال آب جنوب شرق خبر داد:
مدیرعامل شرکت بهره برداری تولید و انتقال آب جنوب شرق از اتمام عملیات تعویض بیش از ۵۰۰ متر از خط لوله انتقال آب به شهرستان هندیجان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ 03 September 2021

مدیرعامل شرکت بهره برداری تولید و انتقال آب جنوب شرق از اتمام عملیات تعویض بیش از ۵۰۰ متر از خط لوله انتقال آب به شهرستان هندیجان خبر داد.

محسن رستگار نیا با اشاره به پایان عملیات لوله گذاری خط انتقال آب به شهرستان هندیجان اظهار داشت: این طرح با هدف تامین و افزایش کیفیت آب مورد نیاز مشترکین برنامه ریزی و اجرا شد.

وی ادامه داد: برای انجام این پروژه بالغ بر ٢٠ میلیارد ریال هزینه گردید، و کلیه امور اجرایی آن توسط پرسنل کوشا و زحمتکش تاسیسات آبرسانی بندر امام خمینی(ره) با وجود گرمای طاقت فرسا انجام شد.

محسن رستگاری افزود: این پروژه با حجم عملیات لوله گذاری به طول ۵۰۰ متر ودر عرض یک ماه در شرایطی سخت به اتمام رسیده و آبرسانی از طریق آن آغاز گردید.

مدیرعامل شرکت آب جنوب شرق تصریح کرد: ثبات و پایداری انتقال آب از اهداف شرکت آب جنوب شرق در خصوص مشترکین شهری، روستایی و صنعتی می باشد و مجموعه شرکت در تلاش از با حمایت معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان با حداقل هزینه و کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات تولید و انتقال آب به مشترکین طبق سنوات گذشته اهتمام ورزد.

شایان ذکر است شرکت بهره برداری، تولید و انتقال آب جنوب شرق با تولید بیش از ۸۰۰ هزار مترمکعب آب در شبانه روز نقش عمده ای در تامین آب شهرستان ها و مناطق صنعتی جنوب شرق و استان ایفا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار