فرماندار ثلاث باباجانی گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا برای افراد گروه های هدف در این شهرستان تاکنون ۱۴ هزار و ۲۰۰ نفر این واکسن را تزریق کرده‌اند.
کد خبر: ۹۹۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ 02 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، یدالله شکری روز پنجشنبه در آیین آغاز به کار مرکز شماره ۲ واکسیناسیون این شهرستان افزود: از این تعداد، ۱۰ هزار و ۲۷۱ نفر دوز اول و سه هزار و ۹۲۹ نفر نیز دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی از بزرگان منطقه، معتمدین، روحانیون، جوانان و اصحاب رسانه خواست همچون گذشته برای استقبال از واکسیناسیون اطلاع رسانی و روشنگری لازم را انجام دهند.

فرماندار ثلاث باباجانی اضافه کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۸۰ نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا شدند که هشت نفر آنان در بیمارستان صحرایی بستری شده ضمن اینکه ۲ نفر نیز بخاطر ابتلای به این بیماری فوت کردند.

شکری با بیان اینکه ثلاث باباجانی هم اکنون در وضعیت زرد بیماری کرونا قرار دارد، یادآور شد: خوشبختانه وضعیت شهرستان مناسب است ولی این بدان معنا نیست که کرونا تمام شده و دیگر خطری ندارد لذا مردم باید همچنان مراقب بوده و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد شیوع مجدد کرونا نباشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثلاث باباجانی نیز گفت: در راستای اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در این شهرستان را راه اندازی کرده‌ایم.

سرهنگ معارف الفتی افزود: این مرکز به صورت مشترک با همکاری شبکه بهداشت و درمان بسیجیان و پرسنل بهداری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ثلاث باباجانی بصورت دو شیفت کار واکسیناسیون مردم را انجام می‌دهد.

شهرستان ثلاث باباجانی با حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار