مراد علی تاتار درگفتگو با تابناک:
فرماندار قصرشیرین گفت: مرزهای استان کرمانشاه برای مقابله با کرونا کنترل می شود.
کد خبر: ۹۸۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ 30 August 2021

مرادعلی تاتار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برنامه های هفته دولت با حضور مسئولین و نیروهای نظامی، انتظامی و روحانیت و مصاحبه با خانواده شهدا خصوصا شهدای دولت و مسابقات فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، چندین پروژه در این هفته رونمایی از جمله واریانس مرز خسروی و پرویز خان، آسفالت کوچه و معابر، جدول گذاری، سنگ فرش، امداد رسانی به چندین روستا صورت گرفته است.

فرماندار قصرشیرین در خصوص وضعیت کرونا شهرستان بیان کرد: قصرشیرین در وضعیت زرد قرار داشت اما به دلیل پیک پنجم وضعیت نارنجی شد و محدودیت هایی متناسب با این رنگ بندی ها اعمال شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر میتوان گفت وضعیت خوب است و فعالیت واکسیناسیون در چند مرکز در حال انجام شدن است و مطابق با دستورالعمل هایی که وزارت بهداشت اعلام میکند، براساس گروه بندی سنی مشخص فراخوان انجام میشود و واکسیناسیون آنها انجام میشود.

تاتار درپایان گفت: در مرزها کنترل های لازم انجام میگیرد خصوصا در مرز خسروی که رفت و آمد صورت میگیرد رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت میشود و افرادی که به مرز وارد میشوند یا در رفت و آمد هستندحتما باید تست کرونا بدهند و نهایتا بعد از آزمایش اجازه ورود آنها به کشور داده میشود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار