کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار دالاهو گفت: اگر وضعیت شهرستان از نارنجی به قرمز تغییر کند بسیاری از کسب و کارها تعطیل و وضعیت شهرستان بحرانی می شود.
کد خبر: ۹۸۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ 30 August 2021

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در هفته دولت بیش از ۲٠ میلیارد تومان اعتبار در ارتباط با زیر ساخت های مختلف و عمران شهری و روستایی، حوزه ی اشتغال، برق رسانی، اجرای روکش و آسفالت راه های روستایی و آموزش و پرورش اختصاص داده شده است.

وی افزود: امروز نیز مدرسه ای دو طبقه در شهر ریجاب با ۴۴٠ میلیون تومان اعتبار افتتاح کردیم.

فرماندار دالاهو در خصوص وضعیت کرونای شهرستان بیان کرد: متاسفانه از دو روز پیش وضعیت زرد شهرستان به نارنجی مبدل شده است.

وی خاطر نشان کرد: قاعدتا این شرایط نشان میدهد که وضعیت کرونا رو به افزایش است.

این مسئول تصریح کرد: مجموعه بهداشت و درمان با همکاری سپاه پاسداران و هلال احمر واکسیناسیون را مانند اکثر نقاط کشور در دستور کار دارند و منظم در حال انجام است و غریب به ۲۸ درصد جمعیت شهرستان واکسن زده اند و این روند نیز ادامه دارد.

محمدی متذکر شد: ازمردم تقاضا میکنم که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند، ماسک زدن را فراموش نکنند و از تجمعات به صورت جدی پرهیز کنند.

وی در پایان گفت: اگر وضعیت ما از نارنجی به قرمز تبدیل شود بسیاری از کسب و کارها بایستی تعطیل شود و این به ضرر مردم ما است، فشاری که به مجموعه بهداشت و درمان می آید دو چندان میشود. بهترین راه کمک ما به زحمت کشان جبهه سلامت این است که شیوه نامه های بهداشتی را به صورت دقیق رعایت کنیم و انتظار داریم مانند همیشه پروتکل ها رعایت شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار