رییس هیات بدمینتون استان گفت: از سال ۹۷ تاکنون با صعود ۸ پله‌ای توانسته ایم رتبه بدمینتون استان را از جایگاه ۱۱ کشور به سومی برسانیم.
کد خبر: ۹۸۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 28 August 2021

به گزارش تابناک قم، حسین زاده با اشاره به امتیاز استان در فدراسیون بدمینتون کشور گفت: در سال‌های گذشته استان قم دارای ۲ کرسی در فدراسیون بدمینتون بود که خوشبختانه با حمایت‌های صورت گرفته از این رشته‌ی ورزشی و تلاش مربیان و بازیکنان، توانسته ایم صاحب ۹ کرسی در فدراسیون بدمینتون کشور شویم.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های حضوری دانش افزایی مربیگری و داوری با مجوز رسمی فدراسیون بدمینتون کشور و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان در سال ۹۹، برگزاری جام کریمه دختران بدمینتون در سال ۹۸ و تجهیز سالن اختصاصی بدمینتون استان به بروز‌ترین امکانات کشور از جمله اقدامات این هیات ورزشی بود.

رییس هیات بدمینتون استان با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته در خصوص تیم‌های پایه در این رشته گفت: هدف اصلی هیات برای گسترش رشته بدمینتون و افزایش سطح کیفی بازیکنان این رشته، تمرکز بر روی سنین پایه می‌باشد که توانستیم در سال ۹۹ با جداسازی تیم‌های پایه و انتخاب مربیان متخصص و تمرینات مناسب، در مسابقات استعدادیابی منطقه در سال ۱۴۰۰ حضور پیدا کنیم و موفق به کسب عناوین شایسته‌ای در این سن از رشته‌ی بدمینتون شویم.

حسین زاده استان قم را به عنوان یکی از قطب‌های داوری بدمینتون در کشور دانست و افزود: در سال ۹۹ بیشترین داوری رقابت‌های لیگ برتر را استان قم در دست داشت که موجب شد تا نگاه فدراسیون به عملکرد استان در پرورش داوران متخصص در این رشته قابل قبول باشد تا در آینده‌ شاهد حضور داوران قمی در رقابت‌های بین المللی باشیم.

این مقام مسئول از همکاری شهرداری استان جهت تجهیز و افتتاح زمین‌های فضای باز بدمینتون در سطح شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه توانستیم با همکاری‌های صورت گرفته از سوی شهرداری قم در سال گذشته شاهد افتتاح اولین زمین فضای باز مخصوص بانوان در بوستان شفیع باشیم که امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد افتتاح دو زمین اختصاصی در بوستان شقایق برای ورزشکاران این رشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار