۳۲۰ خانوار شهرستان ساری از خدمات ارتباطی برخوردار شدند. بزودی با نهایی شدن برخی دیگر از سایت های پروژه USO در استان، تعداد ۲۰ روستای دیگر تحت پوشش شبکه ملی اطلاعات قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۹۸۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰ 26 August 2021

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، سید مصطفی فلاح با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و اهمیت دسترسی دانش آموزان به خدمات آموزش مجازی به خصوص در روستاهای استان اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و همکاری مخابرات منطقه مازندران و تلاشهای اپراتورهای ایرانسل و های وب یکی دیگر از سایت های ابلاغی استان مازندران با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان راه اندازی شد .

برخورداری ۳۲۰ خانوار شهرستان ساری از خدمات ارتباطی
 

فلاح گفت: با راه اندازی این سایت شش روستای کلکنار، ایوِل ، عالی کلا ، سنور ، چالو و منزل دره بخش چهاردانگه شهرستان ساری و ۱۲ کیلومتر از جاده مواصلاتی کیاسر به سمنان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده و ۳۲۰ خانوار این شهرستان از خدمات با کیفیت صوت و اینترنت برخوردار می شوند.

وی با حضور در دو روستای چالو و منزل دره بعنوان روستاهای تحت پوشش این سایت، ضمن بررسی میدانی وضعیت ارتباطی، در گفتگو بی واسطه با اهالی روستا عنوان کرد: با توجه به وجود مدارس در چهار روستا تحت پوشش این سایت، در تلاش هستیم پس از راه اندازی این سایت، اینترنت مدارس فوق را قبل از آغاز سال تحصیلی تامین نماییم.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خاتمه ضمن ابراز امیدواری، خاطر نشان کرد: بزودی با نهایی شدن برخی دیگر از سایت های پروژه USO در استان، تعداد ۲۰ روستای دیگر تحت پوشش شبکه ملی اطلاعات قرار خواهند گرفت.

خبر: الهاام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار