مدیرگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ارائه خدمات بانکی به‌صورت غیرحضوری و اینترنتی در زمینه پیشگیری از کرونا از اهمیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۹۸۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ 26 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس امیر کرمی در خصوص جولان کرونا در بانک‌ها، اظهار داشت: بانک‌ها به دلیل ماهیت و جنس کار یکی از عمده‌ترین اماکن عمومی هستند که پتانسیل خطر آن در بحث‌ همه‌گیری کرونا خیلی بالا است.

وی ادامه داد: ستاد ملی کرونا با توجه به اهمیت و نقش بانک‌ها در همه‌گیری کرونا یک سری مصوبات اعلام کرده به طوریکه براساس آن باید تدابیری از طرف مدیریت شعبه اتخاذ شود که از ورود افراد بدون ماسک به بانک جلوگیری شود و در ضمن متصدیان بانک‌ها هم از ارائه خدمت به افراد بدون ماسک خودداری کنند.

مدیرگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تأکید بر افزایش تعداد باجه‌ها در راستای جلوگیری از تجمع و ازدحام، گفت: چیدمان صندلی‌ها در بانک باید با علامت‌های خاص یکی در میان در راستای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مشخص شوند، البته باید مراجعه‌کنندگان هم رعایت کنند.

کرمی با بیان اینکه بحث تهویه در بانک‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: در بانک‌ها به دلیل مطرح بودن بحث امنیت معمولا بحث تهویه مناسب رعایت نمی‌شود، باید حتما در طول روزکاری پنجره‌ها و درها باز باشد.

وی به نقش مهم خدمات بانکی به‌صورت غیرحضوری و اینترنتی در زمینه پیشگیری از کرونا اشاره و بیان کرد: الان در تمام دنیا بحث ارائه خدمات به‌صورت الکترونیکی مطرح است، بیشتر خدمات بانکی به‌خصوص پرداخت اقساط باید به صورت غیرحضوری انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار