رییس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: آمار تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا با وجود چند روز ثبات در تعداد بستری‌ها، بار دیگر در ۴۸ ساعت گذشته افزایش یافته لذا مجبور به تشدید محدودیت‌ها در این شهرستان هستیم.
کد خبر: ۹۸۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ 26 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا دکتر فریدون نوری از مردم درخواست کرد برای کنترل شیوع کرونا ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نهایت اهتمام و همکاری را با شبکه بهداشت داشته باشند.

وی اظهار داشت: ظرفیت بیمارستان این شهر برای پذیرش بیماران کرونایی تقریبا تکمیل شده از این رو شهروندان موضوع شیوع ویروس را جدی بگیرند و به رعایت موازین بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی پایبند باشند.

رییس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب افزود: میانگین ابتلا اکنون روزانه به کرونا در این شهرستان اکنون از مرز ۴۰ نفر هم عبور کرده و خطر کاملا جدی است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۱ هزار و ۲۵۶ نفر در در نوبت اول و ۹ هزار و ۴۰۲ نفر در نوبت دوم علیه این بیماری واکسینه شده‌اند، یادآور شد: این میزان ۴۷ درصد جمعیت گروه هدف در این شهرستان است.

دکتر نوری اضافه کرد: از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در این شهرستان از ۱۴ هزار و ۵۰ نمونه اخذ شده، تست سه هزار و ۴۶۸ نفر مثبت بود و ۹۴ نفر نیز به خاطر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ فوت شدند.

وی گفت: هم اکنون ۲۹ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان الزهرا(س) گیلانغرب و دیگر بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.  

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار