قائم مقام شهردار کرمانشاه با بیان اینکه کارهای شهر روی روال است، گفت: در این شرایط که خلا مدیریتی داریم، همچنان از ظرفیت آقای طلوعی-شهردار مستعفی- استفاده می کنیم.
کد خبر: ۹۸۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 26 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا یحیی عیدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورای شهر یک مزیت برای شهر و شهرداری است، گفت: انحلال شورا کار را برای شهرداری بسیار سخت می کند، چرا که دراین شرایط برای گرفتن یک مصوبه باید به مجموعه مدیریت استانداری و کارشناسان و ... التماس کنیم.

وی افزود: در این شرایط کار شهرداری معطل می ماند و به تبع آن کارهای شهر هم معطل مانده و مردم گرفتار می شوند.

وی تصریح کرد: با انحلال شورا، شهرداری ابزار دست مدیران دولتی می شود و کارها به سختی پیش می رود و همه باید کمک کنیم چنین اتفاقی در کرمانشاه تکرار نشود.

عیدی در ادامه با بیان اینکه تمام کارهای شهر روی روال است، گفت: به صورت مرتب جلسات درآمدی داریم تا کارهای شهرداری مختل نشود.

وی افزود: بازدیدها از سطح شهر هم بصورت مستمر انجام می شود و هر مشکل و یا موردی باشد، سریعا رسیدگی شده و برطرف می شود.

عیدی تاکید کرد: هم اکنون تمام معاونت های شهرداری و نیز شهرداران مناطق با جدیت پای کار هستند و کارها روی روال در حال انجام است.

قائم مقام شهردار کرمانشاه گفت: طی این مدت که خلا مدیریتی در شهرداری داریم، از ظرفیت آقای طلوعی همچنان استفاده می شود.

این مسئول گفت: خلا و مشکل همواره در شهر وجود داشته و ما از همه ظرفیت ها برای رفع آنها استفاده می کنیم و از رسانه ها می خواهیم مشکلات را به ما ارجاع دهند که پیگیری کنیم.

عیدی تاکید کرد: در حال حاضر مجموعه شهرداری با تمام ظرفیت پای کار است و کوتاهی اگر هست انتظار داریم اعلام کنید که رفع نقص شود.

سعید طلوعی شهردار کرمانشاه حدود یک ماه پیش استعفا کرد و شورای شهر جدید کرمانشاه نیز هنوز سرپرستی برای شهرداری انتخاب نکرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار