فرمانده انتظامی یزد از کاهش 32 درصدی انواع سرقت ها در 10 روزه ابتدای اسفندماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴ 03 March 2015
کاهش 32 درصدی سرقت در یزدبه گزارش تابناک یزد،  سردار ایرج کاکاوند گفت: در این مدت سرقت منزل 60 درصد، سرقت خودرو 50 درصد و سرقت احشام با کاهش 70 درصدی روبرو بوده ایم.

وی کاهش سرقت ها را نشان از برنامه ریزی مناسب رده های پلیسی خواند و ادامه داد: در کشفیات سرقت نیز دارای وضعیت مناسبی هستیم به نحوی که در دهه اول اسفند ماه شاهد کشف 86 درصدی سرقت نسبت به وقوع آن هستیم.

این مسوول ضمن اشاره به افزایش تصادفات فوتی و جرحی در استان یزد خواستار دقت و برنامه ریزی بیشتر همکاران در حوزه پلیس راهور شد.

کاکاوند اسفندماه را از ماه های پرکار پلیس اعلام کرد و یادآور شد: با توجه به نزدیک بودن شب عید و خرید شهروندان در این ایام لازم است پلیس های تخصصی با برنامه ریزی لازم و ایجاد تمهیدات ویژه انتظامی از فعالیت مجرمان جلوگیری کنند.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان یزد گفت: واحدهای پلیسی از هم اکنون اقدامات لازم در خصوص شناسایی افرادی که با وارد کردن مواد محترقه سلامت شهروندان را به خطر می اندازند داشته باشند.

استان یزد با یک میلیون نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار