شورای شهر کرمانشاه با وجود برگزاری دو جلسه هنوز نتوانسته انتخابات هیات رییسه را برگزار کند و همین امر نگرانی‌هایی در خصوص روند پیگیری امور شهر و شهرداری را ایجاد کرده است. چرا که با پایان گرفتن عمر هر دوره شورا، کار شهردار هم به پایان می رسد و نیاز است شورای جدید سریعا سرپرستی برای شهرداری انتخاب کند.
کد خبر: ۹۸۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲ 24 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا از طرفی درخواست های مردمی، لوایح و... در کمیسیون های مختلف چشم انتظار سرو سامان گرفتن شورای جدید هستند.

سالار احمدزاده عضو شورای شهر در رابطه با این وضعیت و نحوه پیگیری امور شهر و شهرداری در غیاب تشکیل جلسات رسمی شورای شهر و استعفای شهردار کرمانشاه گفت: کارهای شهرداری در حال حاضر روی روال است و حقوق پرسنل هم پرداخت می شود.

وی افزود: معاونین شهرداری در حال انجام امور هستند و قائم مقام شهردار هم تا زمانی که معارفه اش در شهرداری جوانرود برگزار شود، همچنان سرکار است.

یحی عیدی قائم مقام شهردار کرمانشاه به عنوان شهردار بروجرد انتخاب شده است.

احمدزاده با اشاره به پایان گرفتن فعالیت شهردار در پایان هر دوره شورا، گفت: در همین راستا باید انتخابات هیات رییسه برگزار و در همان جلسه نخست سرپرست شهرداری تعیین شود.

وی به ماجرای استعفای سعید طلوعی شهردار کرمانشاه پیش از پایان گرفتن دوره شورا هم اشاره کرد و گفت: روند استعفای ایشان قانونی نبوده و بر خلاف اخلاق و قانون استعفای خود را تحویل استاندار کرمانشاه داده اند.

احمدزاده گفت: آقای طلوعی با این کار به شورای شهر بی حرمتی کرد، چرا که این شورا بود که ایشان را انتخاب کرده و به لحاظ قانونی این شوراست که باید در خصوص استعفای شان تصمیم گیری کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار