مدیر امور آبفا مریوان خبر داد؛
مدیر امور آبفا شهرستان مریوان گفت: در راستای افزایش فشار شبکه توزیع و کاهش میزان قطعی‌های چندساعته در محلات زون شمالی شهر، عملیات حفر و تجهیز و راه اندازی چاه جدید در دشت بیلو با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و با دبی ۲۰ لیتر برثانیه از محل منابع داخلی شرکت طی هفته جاری اجرا شد.
کد خبر: ۹۸۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ 23 August 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان محمد رشیدی با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیاتی که در این پروژه انجام گرفت شامل حفر چاه، تهیه و نصب لوله آبده چاه، تهیه و نصب الکتروپمپ و سایر تجهیزات سرچاهی مورد نیاز، نیرو رسانی و افزایش دیماند برق، تهیه و خرید لوله و اجرای ۲ کیلومتر خط انتقال و احداث اتاقک سر چاهی بوده است.
مدیر امور آبفا مریوان افزود: با بهره برداری از این چاه و افزایش  میزان تولید معادل ۲۰ لیتر بر ثانیه و در نهایت افزایش حجم ذخیره مخازن زون شمال، مشکل قطعی آب و افت فشار در محلات فوق تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای تأمین آب و دفع بهداشتی فاضلاب محلات الحاقی شرق مریوان، پروژه احداث و توسعه خطوط انتقال و شبکه‌های آب و فاضلاب مورد نیاز محلات مذکور در دستور کار شرکت آبفا کردستان قرار دارد.

رشیدی با بیان اینکه این پروژه با ۲۵.۸ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی در حال اجرا است، افزود: با تکمیل این پروژه طرح آبرسانی اضطراری مریوان از طریق سد گاران و با انتقال ۲۰۰ لیتر بر ثانیه آب اجرا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار