فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید «دکامی» نیروی زمینی سپاه گفت: عزت، سربلندی و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار، صبرو از خودگذشتگی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۹۸۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ 23 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، سردار قدرت الله احمدی پور روز دوشنبه در حاشیه دیدار و دلجویی ار خانواده‌های آزادگان ایثار در قصرشیرین، افزود: دوران طلایی دفاع مقدس گنجینه ارزشمند و بزرگی از جانفشانی‌های ملت بزرگ ایران اسلامی است و تلاش خانواده بزرگ و معظم شهدا و ایثارگر در صیانت از ارزش‌های اسلامی قابل قدردانی است.

وی اظهار داشت: آزادگان سرافراز و شهدا و رزمندگان سلحشور انسان‌های بزرگی هستند که در آن زمان با بصیرت و  شناختی که از شرایط و مقتضیات زمانی خود داشتند، در صحنه دفاع از کشور حاضر شده و توانستند افتخار آفرینی کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید دکامی نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: امروز وظیفه تک تک ما است با شناخت از مسیر شهدا و ایثارگران در راستای اعتلای نظام اسلامی تلاش کنیم.

حجت خدرویسی معاون‌ سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین نیز در این دیدار گفت: امروز کشور ما در اوج پیشرفت و آرامش و امنیت است و این به برکت سلحشوری شهدا و رزمندگان و از خودگذشتگی خانواده ایشان به دست آمده است.

در این دیدار از خانواده آزاده و جانباز ۳۰ درصد متوفی  «شیخ مراد درویشی» تجلیل شد،  وی با عضویت کادر ارتش در سال ۱۳۶۷ در دشت ذهاب به اسارت دشمن در آمد بود.

همچنین در ادامه از آزاده و جانباز ۲۵ درصد محمدعلی بهرامیان که با عضویت کادر ارتش در سال ۱۳۶۷ در نفت شهر به اسارت در آمده بود نیز تجلیل شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در اوایل جنگ تحمیلی ۲ سال کامل در اشغال متجاوزان بعثی بود.
این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۸۶۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرد که قبور مطهر تعداد زیادی از این شهدا در سایر شهرهای استان کرمانشاه است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و ۱۷ و ۵۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار