تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم برای تکرار قهرمانی خود آماده حضور موفق در فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور می‌شود.
کد خبر: ۹۸۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ 21 August 2021

بدمینتون قم بدنبال حفظ سکوی قهرمانی

به گزارش تابناک قم، تیمی که با موفقیت در مجموع دیدارهای رفت و برگشت مرحله نهایی فصل ۱۳۹۸ لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مجموع صعود به لیگ برتر را کسب کرد و در نخستین تجربه حضور در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی ایران یعنی لیگ برتر سال ۱۳۹۹ قهرمان شد، حالا برای تکرار قهرمانی لیگ برتر مهیا می‌شود.

بازگشت بدمینتون قم به لیگ برتر بعد از یک دهه

تیم هیات بدمینتون استان قم متشکل از نفراتی همچون محسن صادقیان، سجاد ترابی، محسن دادستان، معین کشاورز، مجتبی زارع، متین مقیمی و پارسا شهبازی به مربیگری محمدرضا مطیع چهره با سابقه و شناخته شده این رشته توانست در سال ۹۸ پس از ۱۰ سال قم را به لیگ برتر برساند.

این تیم در بازی‌های فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر بدمینتون مردان ایران در تعامل با باشگاه رعد پدافند هوایی با این نام به عنوان نماینده استان قم به میدان رفت، تیمی که با برنامه‌ریزی بسیار خوب هیأت بدمینتون قم و متشکل از کادر فنی و بازیکنان شاخص بومی از مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به کارزار لیگ برتر آمده بود.

رعد پدافند هوایی نماینده قم در لیگ برتر

در واقع پس از رایزنی‌های مختلف هیأت بدمینتون برای یافتن حامی مالی و تشکیل تیمی قدرتمند در لیگ برتر، سرانجام این تیم با نام رعد پدافند هوایی قم در لیگ به مصاف حریفان رفت و در حالی که کمتر کارشناسی پیش‌بینی می‌کرد به عنوان یک شگفتی‌ساز ظاهر شود، اما با عملکرد موفق خود سرانجام قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد تا قم برای نخستین‌بار صاحب قهرمانی لیگ برتر نیز شود.

قهرمانی رعد قم با ۹ پیروزی در ۱۰ مسابقه لیگ برتر

تیم رعد پدافند هوایی قم در رقابت‌های فصل قبل لیگ برتر باشگا‌ه‌های کشور که با عنوان جام خلیج‌فارس به انجام رسید با تیم‌های دانشگاه یزد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهرداری شهر بابک، خاتم اردکان و ذوب روی صبای زنجان رقابت کرد و با ۹ برد و تنها یک باخت قهرمان شد.

تیمی که فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور غوغا به پا کرد و با مدیریتی مدبّرانه، کادر فنی مجرّب و مجموعه‌ای از بازیکنان شاخص کشور به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت حالا با تغییراتی اندک مهیای لیگ برتر سال ۱۴۰۰ است.

تغییرات اندک رعد برای فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بدمینتون

فصل ۱۴۰۰ مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور از اوایل شهریور ماه رسما آغاز می‌شود و تلاش مجموعه هیات بدمینتون قم و کادر اجرایی تیم رعد پدافند هوایی این است که اوضاع بر وفق مراد آنها بوده و تیمی یک‌دست و هماهنگ را روانه لیگ برتر کنند و این تیم قهرمانی سال ۹۹ را تکرار کند.

آخرین خبرها حکایت از تداوم همکاری محمدرضا مطیع سرمربی قمی تیم رعد با این تیم در فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر باشگاه‌های کشور دارد، ضمن اینکه به جز محمد پایروند و فرزین خانجانی، دیگر نفرات این تیم حفظ شده‌اند و بازیکنان مطرح دیگری که به عنوان سرباز به رعد پدافند هوایی می‌آیند جایگزین این دو چهره مطرح می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار