معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کلینیک‌های سرپایی ۲۴ ساعته در بیمارستان‌های فارابی، گلستان، ۵۲۰ ارتش و امام حسین (ع) راه‌اندازی شده و خدمات موردنیاز به بیماران کرونایی ارایه می‌شود و با فعالیت این مراکز تعداد مراجعین به بیمارستان‌ها نیز کاهش چشم‌گیری خواهد داشت.
کد خبر: ۹۸۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ 16 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا دکتر «بهمن روشنی» افزود: با وجود روند افزایشی بیماری کرونا در استان انتظار می رود در هفته های آینده با افزایش تعداد بستری ها در بیمارستان‌های استان مواجه شویم.

وی اظهار داشت: با افزایش موارد بستری در هفته های آینده بیمارستان‌های دانشگاهی توان ارایه خدمات به تمام بیماران کرونایی و پوشش کامل آنها را نخواهند داشت و به همین دلیل از بیمارستان‌های غیردانشگاهی و خصوصی استان برای اختصاص بخش های ویژه برای درمان بیماران کرونایی کمک خواهیم گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: راه اندازی کلینیک ها و درمانگاه های سرپایی در بیمارستان‌های عمومی و درگیر کرونا و ارایه خدمات درمانی به بیماران سرپایی نقش بسیار مهمی در کاهش موارد بستری بیماران کرونایی در بیمارستانهای استان خواهد داشت.

وی تاکید کرد: بستری ها و اعمال جراحی الکتیو و غیراورژانسی در بیمارستانها متوقف شده و تمام ظرفیت و توان در بیمارستان‌ها بر روی درمان بیماران کرونایی قرار گرفته است.

روشنی گفت: در بحران کرونا بیمارستان‌های غیردانشگاهی همواره همراه ما بوده اند و انتظار داریم در روزهای آینده نیز که با افزایش آمار بستری ها مواجه خواهیم شد بیش از گذشته با دانشگاه همکاری داشته باشند تا در درمان بیماران کرونایی با مشکل مواجه نشویم.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون هزار و ۵۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این این استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۸۳ نفر بیشتر است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، براساس رنگ‌بندی جدید وضعیت ۱۰ شهرستان استان را از ۱۶ مرداد قرمز، یک شهرستان نارنجی و سه شهرستان را زرد اعلام کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار